شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه تکاب

حوزه/ حجت الاسلام کوهی گفت: اگر حضور مردم کمرنگ باشد و دشمنان، در ما احساس ضعف کنند، سلاحشان برنده تر خواهد شد. فراموش نکنیم آنها وفاداری مردم به نظام را با انتخابات می سنجند، پس سرنوشت خارجی ما هم به این مسئله گره خورده است و در برابر آن مسئولیت داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام مصطفی کوهی، امروز در خطبه های نماز جمعه تکاب که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در سراشیبی زوال، دچار شکست راهبردی شده و شرایطی غیر قابل بازگشت پیدا کرده و دیگر امکان بازیابی قدرت ندارد. جبهه مقاومت نیز در مسیر قوت و اقتدار به شرایط غیرقابل بازگشت رسیده است و امکان شکست راهبردی او وجود ندارد.

وی ادامه داد: طولانی‌تر شدن نبرد طوفان الاقصی و فرسایشی‌شدن آن اصلا به نفع رژیم صهیونیستی نیست، در مقابل مردم فلسطین با همه سختی‌ها و رنجها، چیزی برای از دست دادن ندارند، آنها برای یک جنگ عزتمندانه آماده‌اند و این اولین‌بار است که از درون سرزمین‌های اشغالی خودِ مردم فلسطین برای احقاق حق مسلم خود این چنین متحد و یکپارچه و مسلح به سلاح ایمان و ایثار با برخورداری از تجهیزات مناسب به میدان آمده‌اند.

امام جمعه تکاب در ادامه با اشاره به شکل گیری نظم نوین جهانی اضافه کرد: نظم جهانی مبتنی بر دو قطبی و تک قطبی ظالمانه، درحال تبدیل به نظم چند قطبی مبتنی بر "گفتمان مقاومت" است، نظم نوینی که آینده جهان را تغییر داده و دنیایی جدید را پدید خواهد آورد. نظمی که نشانه‌های روشن آنرا در همه جای جهان و در تجمعات بی‌نظیر ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی می‌توان دید.

وی افزود: طوفان الاقصی گویا، تندبادی ویرانگر را در سازه‌های ذهنیتی و نظامات غرب در انداخته است و امروزه و درحالی که رژیم جعلی در صدد بود روز دوم عملیات،حمله زمینی را آغاز کند اما اکنون و پس از نزدیک به ۲۰روز هنوز در تحیر و تردید است، این تردید نه فقط تحیر دولت غاصب که تحیر و تردید آمریکا و غرب است! با این همه، غرب در صدد است به نوعی این عملیات را به نفع خود تمام کند. آرزویی که هرگز محقق نشده است و نخواهد شد.

حجت الاسلام کوهی در ادامه با اشاره به انتخابات آتی مجلس خاطرنشان کرد: در عصر حاضر انتخابات، سرنوشت کشورها را تعیین می کند و انتخابات یک مسئله سرنوشت ساز در دنیای امروز است؛ و تمام چشم ها و گوش ها به انتخابات است.

وی گفت: اگر حضور مردم کمرنگ باشد و دشمنان، در ما احساس ضعف کنند، سلاحشان برنده تر خواهد شد. فراموش نکنیم آنها وفاداری مردم به نظام را با انتخابات می سنجند، پس سرنوشت خارجی ما هم به این مسئله گره خورده است و در برابر آن مسئولیت داریم.

امام جمعه تکاب عنوان داشت: کسی که می خواهد نماینده مجلس باشد باید بیشتر به قانون پایبند باشد و قانون انتخابات می گوید؛ قبل از موعد و زمان تبلیغات حق تبلیغات وجود ندارد. چقدر نامزدهای انتخاباتی به این مساله پایبند هستند و دوران عَوام گرایی یا پوپولیسم بازی تمام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha