دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم گفت: ایران در زمینه گسترش و ارتقای توانمندی موشکی خود بر متخصصان و پتانسیل داخلی‌اش اتکا کرده و اقدامات تحریمی آمریکا هیچ‌گاه نتوانسته خللی در پیشرفت موشکی ایران ایجاد نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، اظهار داشت: در روایت نبرد طوفان الاقصی راهبری و مدیریت صحیح و هوشمندانه شور اسرائیل‌ستیزی و احساسات حمایت از فلسطین در مردم را مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه معرفی دستاوردهای عظیم و مبارک حماسه طوفان الأقصی در ابعاد مختلف سیاسی و گفتمانی برای فلسطین و امت اسلامی لازم است، افزود: هم‌صدایی داخلی و آوردن همه جناح‌ها و احزاب پای حمایت از فلسطین و محکوم‌کردن رژیم جنایتکار صهیونیستی اموری ضروری و حیاتی است.

حجت الاسلام محمدی گفت: از دستاوردهای عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی است که نظم جهانی مبتنی بر دو قطبی و تک قطبی ظالمانه، در حال تبدیل به نظم چند قطبی مبتنی بر "گفتمان مقاومت" است.

امام جمعه جم عنوان کرد: طوفان الاقصی تندبادی ویرانگر را در سازه‌های ذهنیتی و نظامات غرب در انداخته است در حالی که رژیم جعلی در صدد بود روز دوم عملیات، حمله زمینی را آغاز کند اما حدود۱۸ روز می‌گذرد و در این عرصه ناکام مانده است. ‌

وی با بیان اینکه اقتصاد صهیونیست‌ها در مسیر فروپاشی است، گفت: بخش‌های مختلف اقتصاد رژیم‌ صهیونیستی از بخش مالی و بانکی تا گردشگری، کسب‌وکار و فناوری و انرژی در نتیجه عملیات طوفان‌الاقصی مقاومت و حملات کور رژیم‌ صهیونیستی علیه نوار غزه متحمل زیان سنگین شده است.

حجت الاسلام محمدی، با اشاره به پایان تحریم‌های موشکی ایران و شکست غرب، اظهار کرد: ایران در زمینه گسترش و ارتقای توانمندی موشکی خود بر متخصصان و پتانسیل داخلی‌اش اتکا کرده و اقدامات تحریمی آمریکا هیچ‌گاه نتوانسته خللی در پیشرفت موشکی ایران ایجاد نماید.

امام جمعه جم با گرامیداشت ۸ آبان سالروز شهادت محمدحسین فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی، خاطرنشان کرد: توجه ویژه به دانش آموزان و حضور مبلغین و کارشناسان تربیتی در مدارس ضروری است، والدین هم دقت کافی در تربیت نوجوانان وجوانان داشته باشند چرا که دشمن در کمین این قشر و برای آن سرمایه گذاری کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha