دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کشکولی

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه برگزاری شهدای استان لرستان کنگره از دی ماه سال ۱۳۹۹ کلید خورد، گفت: در این مدت ۲ هزار و ۱۳۶ یادواره شهدا و پنج اجلاسیه در خرّم آباد و شهرهای دیگر لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرّم آباد، سردار مرتضی کشکول فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امروز در کنگره ملی ۶ هزار و ۵۵۵ شهید لرستان که در دهکده مقاومت پادگان حمزه سیدالشهدا(ع) خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه باید اقدامات چشمگیر و هدفمند در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شود، اظهار داشت: برگزاری اقدامات ارزشمند در حوزه ایثار و شهادت از جمله کنگره‌های شهدا، می‌تواند راهکاری موثر برای مقابله با جنگ نرم و رسانه‌ای دشمنان اسلام و انقلاب باشد.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره از دی ماه سال ۱۳۹۹ کلید خورد، گفت: برای برگزاری اجلاسیه‌های شهدا و برگزاری کنگره ملی ۶ هزار و ۵۵۵ شهید لرستان برنامه‌های گسترده‌ای با همکاری مسئولان، مدیران و مردم انجام شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه در این راستا بیش از ۱۲۱ هزار سند از وصایا، خاطرات و دست نوشته‌های شهدا جمع آوری شد، یادآور شد: ۴هزار و ۶۰۰ عکس منتشر نشده از شهدا و دفاع مقدس جمع آوری و این اسناد و خاطرات به ۴۰ برنامه رادیویی و تلویزیونی تبدیل شد که هر شب از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی در حال پخش است.

سردار کشکولی یادآور شد: در طول ۳ سال گذشته در حوزه ایثار و شهادت ۲۰۰ عنوان کتاب در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به چاپ رسیده است.

وی ادامه داد: برای مشارکت مردم نیز ۲ هزار و ۱۳۶ یادواره شهدا و پنج اجلاسیه در خرم آباد و شهرهای دیگر لرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه ۱۵ پویش مجازی، ۲۰ قسمت پویا نمایی و چهار هزار و ۵۰۰ پوستر شهدا تهیه شده است، خاطرنشان کرد: در فضای مجازی با بهره‌گیری از فرهنگ شهید و شهادت، اقدامات قابل توجهی در راستای مبارزه با دسیسه‌های دشمن صورت گرفته است.

سردار کشکولی، گفت: خدمات درمانی به محرومین و مناطق محروم، سفر رایگان به مشهد مقدس و عتبات و عالیات، اهدای جهیزیه، ۱۵۰ کرسی مناظرات استاد و دانشجویی، حمایت از ۱۴ پایان نامه تحصیلات تکمیلی، اجرای صدها سرود و تئاتر خیابانی، افتتاح ۱۱ بوستان و پارک بانوان به نام شهدای استان از جمله اقدامات انجام شده در راستای برگزاری کنگره ملی ۶ هزار و ۵۵۵ شهید لرستان بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha