دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اسناندار

حوزه/ استاندار لرستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه راهکاری مطمئن برای مقابله با هجمه‌های دشمنان اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان، امروز در کنگره ملی بزرگداشت ۶ هزار و ۵۵۵ شهید لرستان در دهکده مقاومت پادگان حمزه سیدالشهدا(ع) خرّم آباد، با بیان اینکه این روزها استان لرستان رنگ و بوی ایثار و حماسه به خود گرفته است، اظهار داشت: این روزها مردم لرستان با حضور باشکوه در اجلاسیه‌های بزرگداشت شهدا سنگ تمام گذاشتند.

وی با بیان اینکه برگزاری کنگره‌های شهدا این روزها، فضای لرستان را معطر نموده است، افزود: در طول سال‌های اخیر دستاوردهای بسیار ارزشمندی با برگزاری برنامه‌های مرتبط با این کنگره‌ها در استان حاصل شده است.

استاندار لرستان به بیانات هفته گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست اندرکاران برگزاری کنگره شهدا استان اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار به شجاعت، ایثارگری‌ها و رزم دیدنی شهدا و رزمندگان استان لرستان اشاره کردند.

زیویار با بیان اینکه شهدا چراغ راه هدایت بشر هستند، خاطرنشان کرد: امنیت، آرامش و آسایش امروز این مرز و بوم مرهون جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان است.

وز اظهار کرد: برای برگزاری مطلوب کنگره ملی بزرگداشت ۶ هزار و ۵۵۵ شهید لرستان همراهی برادرانه‌ای بین همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی اعم از اصحاب رسانه، صدا و سیما، حوزه علمیه، دانشگاه‌ها، ظرفیت‌های علمی و هنری، اصناف و بازار و رده‌های مختلف بسیج و سپاه شکل گرفت.

وی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، یادآور شد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه راهکاری مطمئن برای مقابله با هجمه‌های دشمنان اسلام و انقلاب است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha