دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام اسماعیل نیا

حوزه / حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت: هزاران میلیارد هزینه کرد صهیونیست‌ها برای فراموشی مسئله فلسطین در بین کشورهای اسلامی بر باد رفت و فلسطین تبدیل به مسئله اول جهان بشریت شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان پارسیان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: بنا بر آیات قران خداوند تهدید می‌کند که اگر باز هم یهودیان مسیر ظلم و فساد و جنایت را پیش بگیرند، ما هم مسیر نابودی شما را اختیار می‌کنیم و لذا رژیم جعلی فعلی صهیونیستی فجایع و جنایات بی‌نظیری را علیه مردم فلسطین انجام داده که بر اساس وعده حتمی قرآن ریشه‌کنی اسرائیل حتمی است.

وی با گرامی‌داشت سالروز شهادت شهید فهمیده و روز بسیج دانش آموزی و همچنین سالروز شهادت بسیجیان مدافع امنیت در اغتشاشات آبان ماه سال قبل شهیدان علی وردی و عجمیان، بیان کرد: مسیر پر افتخار شهادت در بین جوانان مسلمان ادامه دارد و امنیت و عزت خود را مرهون خون شهداییم.

حجت الاسلام اسماعیل‌نیا به دیدار اعضای کنگره بزرگداشت شهدای لرستان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، همه بدانند ملت فلسطین پیروز است و دنیای آینده دنیای فلسطین است نه دنیای رژیم صهیونیستی.

وی تأکید کرد: طوفان الاقصی بعد از سه هفته هنوز هم اسرائیل و حامیانش را در می‌نوردد و دستاوردهای عظیمی در ابعاد مختلف سیاسی اجتماعی و گفتمانی برای فلسطین و مسلمانان و همچنین ضربات غیر قابل ترمیم برای اسرائیل و غرب به دنبال داشته است.

امام جمعه پارسیان بیان کرد: هزاران میلیارد هزینه کرد صهیونیست‌ها برای فراموشی مسئله فلسطین در بین کشورهای اسلامی بر باد رفت و فلسطین تبدیل به مسئله اول جهان بشریت شد.

حجت الاسلام اسماعیل‌نیا یادآور شد: در اقتصاد رژیم اسرائیل زلزله‌ای بزرگ اتفاق افتاد، امت محمد را متحد ساخت، عادی سازی روابط با رژیم را به شکست کشاند، امید را به مسلمانان بازگرداند، گروه‌های مقاومت را متحد کرد، ضعف اسرائیل کودک کش را بر همه روشن ساخت و حمایت شرم آور کشورهای غربی در رأس آنها آمریکا از رژیم نسل کش اسرائیل آنها را بی‌آبرو کرد.

وی تأکید کرد: زمان تحریم همه جانبه و قطع تمامی روابط کشورها با اسراییل فرا رسیده و اگر این کار را نکنند در جنایت صهیونیست‌ها شریک هستند.

امام جمعه پارسیان ادامه داد: طوفان الاقصی غرب را به هراس انداخت، زیرا آنها می‌دانند این طوفان ریشه رژیم صهیونیستی را از بیخ خواهد کند، پس لرزه‌های آن به تمامی کشورهای ظالم و مستبد غرب هم خواهد رسید.

حجت الاسلام اسماعیل‌نیا تصریح کرد: غرب می‌ترسد نظم جدید جهانی با محوریت مقاومت و مسلمانان مظلوم عالم در حال شکل گیری است و هولوکاست و نسل کشی صهیونیست‌ها در غزه و تنفس مصنوعی دادن آمریکا و غرب به رژیم از پا درآمده صهیونیستی برای نجات از نابودی کامل مثل (کوری عصاکش کور دگر شود) می‌باشد.

وی اضافه کرد: ملت‌ها می‌دانند که مدیریت این جنایت در دست آمریکاست و هرچه فریاد دارند باید بر سر شیطان بزرگ آمریکا بکشند.

امام جمعه پارسیان با اشاره به دیدار خود با دکتر قدومی نماینده حماس در ایران که چند روز قبل برگزار شد، اظهار کرد: ما مرد جنگیم، مرد فرار نیستیم، پیروز این میدان ماییم و کسی که فرار می‌کند صهیونیست‌ها هستند و مردم مسلمان به زودی آن روز را خواهند دید.

حجت الاسلام اسماعیل‌نیا به تدابیر ایران اسلامی در برگزاری اولین اجلاس وزرای امور خارجه ۳ + ۳ در تهران با عنوان (نوبت صلح همکاری به پیشرفت در قفقاز جنوبی) اشاره کرد و یادآور شد: این کار با محوریت ایران حرکتی مثبت در مسیر تعمیق امنیت، صلح و توسعه اقتصادی تجاری مبتنی بر آرامش منطقه‌ای است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha