دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام اسماعیل نیا

حوزه/خطیب جمعه پارسیان گفت : دیپلماسی فعال و شجاعانه دولت ایران در دفاع از فلسطین قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان پارسیان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، اظهار داشت: در تفسیر آیه ۱۸ سوره انبیاء پیروزی حق بر باطل سنت حتمی پروردگار است و وعده خدا تخلف ناپذیر می‌باشد.

وی با طرح این سوال که چه کسی تصور می‌کرد جوانان محاصره شده فلسطین بتوانند شاخ گاو وحشی اسرائیل را بشکنند؟، گفت: حاج قاسم عزیز روحت شاد، کجایی ببینی که سربازان سنگ به دست دیروز تو امروز همه معادلات آمریکا واسرائیل را بر هم زده‌اند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا ضمن تبریک ولادت امام عسکری(ع) و تسلیت ارتحال حضرت معصومه(س)، به سالروز تأسیس سازمان ملل اشاره کرد و یادآور شد: سازمان ملل، بی‌خاصیت است چرا که به‌جای خدمت به ملت‌ها و مظلومین، به مکانی برای خدمت به زورگویان و ظالمان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: شاهد نسل کشی مسلمانان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار هستیم و این اقدامات دیوانه وار برای ترمیم شکست شنبه سیاه اسراییل است، اما هرگز ترمیم نخواهد شد.

امام جمعه پارسیان عنوان کرد: موج خشم مردم بی‌تاب مسلمان عالم به حرکت درآمده و اگر جنایت را متوقف نکنند، جبهه مقاومت تمامی مواضع آمریکا، اسراییل و هم پیمانانش را در همه عالم به آتش می‌کشند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا گفت: به ارتش آمریکا می‌گوییم با طناب بایدن در چاه نروید، زودتر به خانه‌هایتان برگردید مگر نه شعار مرگ بر آمریکای میلیون‌ها آزاده عالم دامن شما را می‌گیرد و آن وقت ناوهایتان گنجایش انتقال این همه تابوت را نخواهد داشت.

وی تأکید کرد: هرچند به پیشنهاد ایران کنفرانس اسلامی تشکیل شد، اما امروز روز بیانیه و خواهش نیست، روز اقدام عملی است، البته برای سران کشورهای عربی متاسفم که دست روی دست گذاشته‌اند.

امام جمعه پارسیان گفت: دیپلماسی فعال و شجاعانه دولت ایران در دفاع از فلسطین قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا با تأکید بر اینکه جبهه مقاومت آماده اقدام است، خاطرنشان کرد: حشدالشعبی، حزب الله، انصار الله، سوریه و تمامی نیروهای مقاومت آماده انتقام سخت هستند.

وی خاطرنشان کرد: حمله به عین الاسد، آتش زدن سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا در اردن، بحرین، همه آغاز انتقام است و دیگر خواب خوش نخواهید داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha