سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام اسماعیل نیا

حوزه / حجت‌الاسلام اسماعیل نیا گفت: ضرب شست سپاه، هشدار مهمی به عاملین و آمرین اقدامات تروریستی بود که بدانند هر کجا باشند در تیررس ما هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان پارسیان، امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان در مصلی جمعه امام خامنه ای برگزار شد، اظهار داشت: ضرب شست سپاه، هشدار مهمی به عاملین و آمرین اقدامات تروریستی بود که بدانند هر کجا باشند در تیررس ما هستند.

وی افزود: رهبر انقلاب فرمودند: انتخابات حق مردم در تعیین سرنوشت خود است و حضور مردم در انتخابات به معنی حقیقی کلمه لازم است.

امام جمعه شهرستان پارسیان ضمن تبریک موالید امام جواد و امیرالمومنین علی علیهما سلام الله و روز پدر به سنت نبوی اعتکاف اشاره و بیان داشت : اعتکاف خلوتی برای راز و نیاز با خالق است که این خلوت گزینی لازمه تکامل انسان مومن می‌باشد.

حجت‌الاسلام اسماعیل نیا در بخش دیگر از خطبه به دیدار ائمه جمعه کشور با ولی امر مسلمین جهان آیت الله العظمی خامنه‌ای پرداخت و بیان داشت : مقام معظم رهبری امامت جمعه را از سخت‌ترین کارها دانست و ما را به توجه به خدا و توجه به خلق و حضور در بین مردم ، دلسوزی و محبت ورزی به آنها امر فرمودند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب بیان داشتند: مردم ما مردم مومن و وفاداری هستند و باید قدر آنها را دانست، تاکید کرد: اهمیت حضور مردم در همه صحنه ها بویژه انتخابات و حضور مردم در این عرصه به معنی حقیقی کلمه لازم است البته انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است.

حجت الاسلام اسماعیل نیا در بخش دیگر از خطبه دوم به موفقیت سپاه پاسداران در حمله موشکی به مقر تروریست‌ها ی داعش، موساد و جیش الظلم در اربیل ، ادلب و پاکستان اشاره کرد و افزود: این اقدام شجاعانه و دقیق سپاه پیامهای روشنی را به دوست و دشمن مخابره کرد و یک هشدار بسیار مهم به رژیم صهیونیستی و همه آمرین و عاملین اقدامات تروریستی بود.

وی تصریح کرد:اگر دشمنان قصد تداوم اقدامات تروریستی علیه ملت ایران داشته باشند دستان بلند ایران با موشک‌های نقطه‌زن هزاران کیلومتری روزگار آنها را سیاه خواهد کرد و به دوستان اسرائیل در منطقه هم گفتیم که مزدوری برای اسرائیل علیه ایران به قیمت جانتان تمام خواهد شد.

خطیب جمعه پارسیان به تجاوز ارتش پاکستان به یکی از روستاهای مرزی اشاره و بیان داشت : اقدام پاکستان محکوم است امیدواریم کشور همسایه و مسلمان پاکستان که سال‌ها تروریست‌ها از خاک او برای عملیات‌های تروریستی علیه ملت ایران استفاده کرده‌اند جایگاه خود را شناخته و با هوشیاری از افتادن در دام دشمنان اسلام پرهیز نموده و از هر اقدام تنش آفرین خودداری کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha