شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماز جمعه خارگ به روایت تصویر

حوزه/ حجت الاسلام کارگر گفت: عملیات موشکی سپاه حامل پیام هشدار است، اگر از شیطنت علیه منافع ملی ایران دست برندارند و اگر با تحریک گروهک‌های تروریستی در کشورمان ناامنی ایجاد کنند، با حجم آتش زیاد هدف قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اقدام شجاعانه سپاه در حمله به مقرهای داعش و موساد، اظهار داشت: حمله تروریست‌های اسرائیلی و آمریکایی به جبهه مقاومت در لبنان، سوریه، یمن و عراق و شهادت تعدادی از فرماندهان و مستشاران ایرانی نیازمند انتقام هوشمندانه و مدبرانه جبهه مقاومت در سطح بین المللی بود.

وی افزود: ایران اسلامی نیز در این میان هوشمندانه عمل کرد و در واقع سپاه پاسداران به نمایندگی از مردم ایران ضمن شروع انتقام‌گیری از قاتلان زنان و کودکان بی‌گناه و حملات تروریستی، اهداف مهم دیگری را دنبال کرد.

حجت الاسلام کارگر یادآور شد: از مهم‌ترین ویژگی‌های این عملیات ضد تروریستی موفق، حمله به مقرهای تروریستی داعش و موساد به طور کاملا همزمان بود، در واقع ایران رژیم صهیونیستی را هم ردیف داعش در تروریسم معرفی کرد.

امام جمعه خارگ ادامه داد: در این حملات برای اولین‌بار از موشک‌های بسیاردقیق با بُرد بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر استفاده شد، انتخاب این بُرد کاملا حساب‌شده و معنادار می‌باشد، یعنی بُرد مورد نیاز موشکی از ایران به اسراییل تقریبا معادل همین ۱۲۰۰ کیلومتر می‌باشد.

وی ابراز کرد: این عملیات ثابت کرد هیچ جای امنی در منطقه برای تروریست‌ها وجود ندارد و آنها بایستی منتظر موشک‌های دقیق ایرانی باشند.

حجت الاسلام کارگر گفت: ایران برای ایجاد بازدارندگی در مقابل دشمنان از یکی از ابزارهای خود استفاده کرده و این پیام بسیار مهم را به دنیا گوشزد نمود که هر چند مایل به افزایش تنش و درگیری در منطقه نیست، اما در عین حال با قدرت از منافع مشروع و به حق خود دفاع کرده و اجازه هیچ گونه سوء استفاده‌ای را به دشمن نخواهد داد.

امام جمعه خارگ گفت: عملیات موشکی حامل پیام هشدار است، اگر از شیطنت علیه منافع ملی ایران دست برندارند و اگر با تحریک گروهک‌های تروریستی در کشورمان ناامنی ایجاد کنند، با حجم آتش زیاد هدف قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha