یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
نماز جمعه جم به روایت تصویر

حوزه/ امام جمعه جم با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقرهای تروریستی داعش و موساد ابراز کرد: این حرکت مهم سپاه به موقع و هوشیارانه با رعایت قواعد بین المللی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت امام جواد (ع) گفت: به فرموده این امام سه چیز از اعمال نیک انسان شمرده می‏ شود، برپایی (انجام) واجبات، دوری از محرمات، دوری و پرهیز از غفلت در دین.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به فضیلت ماه رجب ابراز داشت: ماه رجب، از با فضیلت‌ترین ایام سال برای استغفار است.

امام جمعه جم با بیان اینکه توجه به مردم در فریضه نماز جمعه، نشانه‌ای از جایگاه اساسی مردم در اسلام است گفت: حکمت الهی نماز جمعه، تأمین اصل حضور مردم و ارتقاء و گسترش این حضور است.

وی با بیان اینکه موعظه، محور اساسی خطبه‌های نماز برای غنی‌سازی فکری مخاطبان است گفت: هدف خطبه‌ها و موعظه‌های سیاسی، اجتماعی و اخلاقی غنی‌سازی فکری مخاطبان است تا ذهن آن‌ها درباره مسائل و راه‌حل‌های زندگی فردی و اجتماعی تقویت شود.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه الزامات خطبه‌های نمازجمعه نیازسنجی و مخاطب‌شناسی است گفت: مردم ما مردمی بسیار خوب و مؤمن هستند و حتی کسانی‌که به برخی ظواهر ملتزم عملی نیستند، دلشان با خدا و معانی و مفاهیم معنوی است؛ به معنی واقعی باید قدردان مردم مؤمن، علاقه‌مند، وفادار و هوشمند ایران باشیم.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به مسأله فلسطی اظهار داشت: برجسته شدن مظلومیت و در عین حال پیروزی مردم غزه در چشم جهانیان، از آثار و برکات صبر و توکل آنان است.

وی افزود: ضربه شدیدی که صهیونیست‌ها با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» و در طول ۱۰۰ روز گذشته از گروه‌های مقاومت فلسطینی و سایر گروه‌های مقاومت در منطقه دریافت کرده‌اند، یک شکست غیرقابل ترمیم و تمام عیار اطلاعاتی، نظامی را در تاریخ این رژیم نامشروع ثبت کرده است و نشان می‌دهد این رژیم در وضعیت استیصال و اشتباهات محاسباتی به‌سر می‌برد.

وی با اشاره به روزه غزه گفت: غزه کماکان عزتمند و پابرجا زندگی خود را ادامه می دهد.

امام جمعه جم به تمجید و تحسین کار بزرگ ملت یمن و دولت انصارالله در پشتیبانی از مردم غزه پرداخت و گفت: حمله آمریکا و انگلیس به یمن از سر استیصال و بیچارگی مستکبران عالم است.

وی افزود: آمریکا بار دیگر حمله‌ای از پیش باخته را شروع کرده است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقرهای تروریستی داعش و موساد اظهار داشت: دوشنبه شب گذشته مقرهای تروریستی داعش و موساد در سوریه و اربیل مورد حمله موشکی سپاه قرار گرفته و منهدم گردید. به گفته مقامات سپاه این آغاز انتقام از تروریست‌ها بوده و تا آخرین نفر آنها مورد ضربه قرار خواهند گرفت. ایران با این همزمانی حمله به داعش و موساد در انتقام حملات تروریستی، عملا رژیم صهیونیستی را همردیف داعش در تروریسم معرفی می‌نماید.

وی افزود: در این حملات برای اولین‌بار از موشک‌های بسیار دقیق با برد بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر استفاده گردید. این عملیات علاوه بر تنبیه و انتقام سخت از تروریست‌های میدانی در عین حال یک پیام هشدارآمیز بسیار محکم به رژیم صهیونیستی داشت.

امام جمعه جم اضافه کرد: این حرکت مهم سپاه به موقع هوشیارانه با رعایت قواعد بین المللی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha