یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه لاهرود

حوزه/حجت‌الاسلام صفری گفت: سپاه پاسداران با حمله موشکی به مقرهای تروریستی داعش و موساد، انتقام شهدای عزیزمان را گرفت و دشمن باید بداند که انتقام سخت در پیش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن صفری امام جمعه بخش مشگین‌شرقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تقدیر از عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: سپاه پاسداران با حمله موشکی به مقرهای تروریستی داعش و موساد، انتقام شهدای عزیزمان را گرفت و دشمن باید بداند که انتقام سخت در پیش است.

وی با بیان اینکه جنگ غزه که منجر به کشتار و شهادت کودکان و زنان مظلوم شد، هیچ نتیجه‌ای جز شکست ابهت و هیمنه صهیونیست نداشت، یادآور شد: مردم غزه با مقاومت خود، اسرائیل را به خاک مذلت خواهند نشاند و به تعبیر مقام معظم رهبری، مردم غزه مظلوم، مقتدر و پیروز این راه هستند.

امام جمعه مشگین‌شرقی ادامه داد: امروز ۷ رجب، روز غزه نامگذاری شده که این نامگذاری زیبا و به جا را به فال نیک می‌گیریم، اکنون ۱۰۰ روز از جنگ غزه می‌گذرد و اسرائیل در وحشت و هراس به سر می‌برد.

حجت‌الاسلام صفری، با بیان اینکه مردم ایران بهترین، مؤمن‌ترین و وفادارترین مردم دنیا هستند که همیشه در صحنه حاضرند، یادآور شد: مردم باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در پیش است، کسانی را که به نظام، انقلاب و مردم محرم هستند را راهی مجلس کنند، دشمنان با تمام قوای خود در صدد مأیوس کردن مردم هستند، اما مردم ایران اسلامی با وجود تمام مشکلاتی که در کشور جاری است، با حضور حداکثری در انتخابات، مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

وی بیان کرد: وظیفه و حق مردم است در انتخابات شرکت کرده و اصلح‌ترین را انتخاب کنند، دشمنان به بعد از انتخابات امیدوار شده‌اند و برنامه‌ریزی کرده‌اند، اما ما مطمئن هستیم این بار نیز با حضور پر شور مردم در انتخابات، مثل همیشه دشمنان را ناکام خواهیم گذاشت.

امام جمعه مشگین‌شرقی به دیدار مقام معظم رهبری با ائمه جمعه اشاره کرد و یادآور شد: در این دیدار، مقام معظم رهبری توصیه‌هایی به ائمه جمعه داشتند از جمله که فرمودند وظیفه امامان جمعه سنگین است و باید خودشان مرد میدان باشند، همچون حاج قاسم و مردم را با اخلاق و رفتار خود جذب کنند.

حجت‌الاسلام صفری ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت امام علی (ع)، ادامه داد: ماه رجب از ماه‌های خاص و با عظمتی است که باید از آن استفاده کافی و وافی را برد، در این ماه، آمادگی خود را برای درک شب قدر در خود ایجاد کنیم، همچنین توصیه می‌شود با همت و کمک خیران، نسبت به آزادسازی پدرانی که در زندان هستند اقدام کنیم.

وی همچنین با تشکر از خدمات شبانه‌روزی بخشدار و شهرداران و دهیاران بخش مشگین‌شرقی در بحث برف‌روبی، اظهار کرد: روز پنجشنبه، آغاز روز اعتکاف است که از همه مردم دعوت می‌کنیم در این برنامه بسیار عظیم و معنوی شرکت کنند، همچنین، از خیران تقاضا داریم که به برگزاری هر چه بهتر این مراسم کمک کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha