جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
ب

حوزه / حجت الاسلام سلیمانی گفت: رفع مشکلات مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی تحقق پیدا می‌کند، چرا که تجربه ۴۰ ساله نظام در رفع مشکلات با حفظ انسجام ملت بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل که در مصلای این شهر برگزار شد، ضمن قدردانی از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام از گروهک‌های تروریستی در نابودی مقرهای جاسوسی صهیونیستی و داعشی در ادلب و اربیل عراق، اظهار داشت: از سپاه قهرمان تشکر می‌کنیم که انتقام زنان، مردان و کودکان را که در سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت کرده بودند و به شهادت رسیدند را با موشک‌های نقطه زن گرفت.

امام جمعه آران و بیدگل یادآور شد: دشمنان بدانند زمان بزن در رو تمام شده و امنیت ما خط قرمز است.

حجت الاسلام سلیمانی برلزوم حضور همه جانبه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند تأکید کرد و گفت: رفع مشکلات مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی تحقق پیدا می‌کند، چرا که تجربه ۴۰ ساله نظام در رفع مشکلات با حفظ انسجام ملت بوده است.

امام جمعه آران و بیدگل، انتخابات را عامل بوجود آوردن و حفظ انقلاب و خدمت بی‌منت مسئولین به مردم دانست و خاطرنشان کرد: مسئولین باید خدمت‌ بی منت را در دستور کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام سلیمانی به شعار معکوس فروپاشی رژیم صهیونیستی و خروج مفتضحانه آمریکا از منطقه اشاره کرد و گفت: اسرائیل با کمک آمریکا بعد از ۱۰۰ روز جنایت و آدم کشی، نسل کشی مردم غزه اما به هیچ یک از اهداف خود نرسید.

امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: جنایت صهیونیست‌ها در غزه موجب انزوای این رژیم منحوس در دنیا، شکایت در دادگاه‌های بین المللی لاهه و تظاهرات درون حزبی در خود اسرائیل و علیه نتانیاهو شده است.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به ۵ بهمن سالگرد اولین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و لزوم عبرت‌ گرفتن از ماجرای بنی صدر، خاطرنشان کرد: ادعای بیش از حد، غرور، دوری و زاویه گرفتن از ولایت فقیه، تکیه به منافقین، امید به آمریکا و دو قطبی کردن جامعه باعث ذلت بنی صدر شد.

امام جمعه آران و بیدگل، با تأکید بر اینکه از فیوضات ماه رجب بهره‌مند شویم، یادآور شد: مردم به خصوص جوانان برای خودسازی از ظرفیت ماه‌های رجب، شعبان، رمضان استفاده کنند، خصوصا توجه به اعتکاف که از سنت حسنه رسول الله(ص) و برکات انقلاب اسلامی ایران است نیز می‌توان بهره برد.

حجت الاسلام سلیمانی، با بیان اینکه اعتکاف، عبادت و راه رسیدن به کمال است، بیان کرد: با نماز و روزه، شب زنده‌داری، کسب معارف، استغفار و پاک شدن از گناهان از مراسم اعتکاف بهره‌مند شویم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha