دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:انتخابات نماد مردم سالاری دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی،نماینده ولی فقیه در لرستان، در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر شهرستان، با تبریک ۱۳ رجب سالروز ولادت باسعادت حضرت علی(ع)بیان داشت:باید تلاش کنیم سیره علوی در جامعه تبلیغ،تبیین و تشریح شود.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اجرای پویش ملی غربالگری فشارخون و دیابت با تاکید بر اینکه اجرای این طرح با هدف شناسایی،پیشگیری و درمان بیماری های فشار خون و دیابت صورت گرفت،اظهار داشت:مردم استقبال خوبی از این طرح داشتند و از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان و کارشناسان مراکز بهداشتی و مردم در راستای اجرای این طرح تشکر می کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محل استقرار تروریست‌های داعش در سوریه و سازمان جاسوسی اسرائیل موساد در اربیل، خاطر نشان کرد: این حمله موشکی هشداری به زیاده‌خواهان بود که ملت ایران برای انتقام از زیاده‌خواهان، دستی بلند، قدرتمند، توانا و مهلک است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در این راستا از همه نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه اعتکاف سنت معنوی نیکو و پسندیده است،خاطر نشان کرد: اعتکاف از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که امروز این آئین معنوی باشکوه در اکثر نقاط جهان برگزار می شود.

وی گفت:در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این عبادت معنوی گسترش کمی و کیفی داشته به‌ گونه‌ای که روز گذشته هفتمین جشنواره فرهنگی، ادبی و علمی اعتکاف در لرستان برگزار شد و شش هزار اثر از سراسر کشور به این ستاد ارسال شد و از ۱۵ اثر تجلیل شد.

امام جمعه خرم آباد بیان داشت:با تلاش مسئولان فرهنگی و اجرایی جشنواره بین المللی اعتکاف در سطح مطلوب و قابل تحسینی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به انتخابات پیش رو و ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: ۴۰ انتخابات در این ۴۴ سال برگزار شده است که مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی نموده اند.

وی یا بیان اینکه انتخابات نماد مردم سالاری دینی است،افزود: انتخابات نمایشی از خداباوری، مردم‌باوری، خودباوری و… است و همه این موارد برای ما ایجاد تکلیف می‌کند که در انتخابات پیش رو شرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه یک مجلس صالح، سالم و مقتدر با انتخاب اصلح تشکیل می شود،خاطر نشان کرد: وقتی نمایندگانی شایسته و در بالاترین حد و میزان انتخاب شوند، نظام اسلامی مطمئن می‌شود که به آن آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی قوی خواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان گفت: اگر مردم نمایندگانی اصلح، شایسته و متخصص انتخاب کنند، به اقتدار و امنیت روزافزون نظام یاری خواهند رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha