شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرتضی مطیعی

حوزه/ امام جمعه سمنان گفت: عملیات موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه تروریست‌ها، هشداری به رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) این شهر، با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: باتوجه به اقدام‌های اخیر تروریست‌ها در شهادت رساندن مردم کرمان و شماری از فرماندهان مقاومت، سپاه مقتدرانه از تروریست‌ها انتقام گرفت.

وی با بیان اینکه امنیت مردم، خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است، ادامه داد: همزمانی شلیک‌های موشکی سپاه به ۲ نقطه محل استقرار تروریست‌ها در کشورهای مختلف، نشان از قدرت نظامی، اطلاعاتی و عملیاتی ایران دارد.

امام جمعه سمنان؛ با یادآوری نقطه‌زنی و بُرد موشکی عملیات اخیر سپاه، تصریح کرد: ایران با این عملیات به رژیم صهیونیستی نشان داد که هیچگاه در امان نیست.

مسئولان به فرمان حکومتی امیرالمومنین(ع) توجه کنند

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مسئولان موفق، فرمان حکومتی امیرالمومنین (ع) را مطالعه کرده و به کار می‌گیرند، با طرح این پرسش که مدیران نظام جمهوری اسلامی تا چه حد فرمان حکومتی امیرالمومنین(ع) را مطالعه کرده‌اند و روی آنان اثر گذاشته است، تصریح کرد: اگر مسئولی فرمان حکومتی امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر را مطالعه کرده باشد به دنبال بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم است.

وی خاطرنشان کرد: افق و سعه صدر امیرالمومنین(ع) آنچنان عظمت دارد که پیامبر اسلام(ص) خطاب به ایشان فرمودند که تو را کسی نشناخت‌ جز من و خدا.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: تقوا فقط در مورد دین کاربرد ندارد، بلکه تقوای اجتماعی و سیاسی هم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به نام‌نویسی و استقبال مطلوب قشرهای مختلف مردم سمنان به خصوص جوانان از آیین معنوی اعتکاف، اظهار امیدواری کرد این آیین همچون سال‌های گذشته به نحو باشکوهی در مساجد سمنان برگزار شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با یادآوری دیدار روز سه‌شنبه هفته جاری امامان جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب، ابراز کرد: به فرموده ایشان، نقش مردم یک اصل اسلامی در نظام است.

وی تصریح کرد: یکی از عرصه‌های نقش‌آفرینی مردم، حضور و مشارکت در انتخابات است و رهبر معظم انقلاب نیز به این مهم تاکید دارند، چرا که انتخابات به منزله تعیین سرنوشت است.

امام جمعه سمنان با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مردم کشورمان مومن، وفادار و آماده خدمت به دین و نظام هستند، گفت: هرچند مشکلات اقتصادی وجود دارد اما دولت سیزدهم تلاش زیادی برای رفع مشکلات دارد و امید می‌رود این تلاش‌ها به نتیجه برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با تبریک هفته هوای پاک، شعار انتخاب شده برای این هفته مبنی بر هوای پاک، مسئول پاسخگو و شهروند مسئول را زیبا دانست و یادآور شد: کارخانه‌داران، مسئولان و مردم هر یک باید به وظایف خود عمل کنند که یکی از اقدام‌ها در این راستا کاشت درخت است.

امام جمعه سمنان با اشاره به اهمیت تعهد زن و شوهر به یکدیگر و تقویت بنیان خانواده، نسبت به گسترش ارتباط حرام و کم‌توجهی به عهد و پیمان‌های خانوادگی در فضای مجازی هشدار داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha