شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: از مهمترین و با اولویت ترین کارهای که ائمه جمعه باید به آن اهتمام داشته باشند مردم داری است که مورد تاکید رهبر انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه بندرعباس در مسجد جامع با سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: رجب ریسمان الهی برای بندگان خدا است که با مجاهدت انسان و عبادت و بندگی باعث تصفیه‌ انسان می شود.

وی با اشاره به ولادت امیرالمومنین (ع) بیان کرد: اگر اراده به معرفی علی (ع) در جامعه دارید باید به قرآن مراجعه کنید و این سخن برآمده از روایات است که امیر المومنین (ع) در هر جای از قرآن وجود نورانی علی ابن ابی طالب (ع) وجود دارد.

خطیب جمعه بندرعباس ادامه داد: امام جواد (ع) برجسته به تقی است زیرا که بروز تقوا از همان دوران کودکی در این امام همان ظهور و بروز پیدا کرد و مردم می دیدند که توافق علمی آن حضرت در مناظرات علمی مشهود بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: خود را برای اعتکاف آماده کنید که فلسفه اعتکاف ضیافت الهی و خلوت بندگان با خدا است و امسال شاهد ورود دانش آموزان در این فضای معنوی هستیم و بزرگترها روحیه مناجات را به کوچکترها درس دهند و آنها را مورد عنایت خود قرار دهند.

وی گفت : رهبر حکیم انقلاب در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور فرمودند: امامت جمعه از سخت ترین کارها می باشد چرا که از جنبه فردی باید افرادی که دارای اخلاص، تقوا، معنویت و حضور باشند و از جنبه مردمی نیز ارتباط و پیوند محکم با مردم را مورد توجه قرار دهند .

وی افزود: از مهمترین و با اولویت ترین کارهای که ائمه جمعه باید به آن اهتمام داشته باشند مردم داری است که مورد تاکید رهبر انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به نامه امیر المومنین (ع) به مالک اشتر بیان کرد : آن حضرت در سفارش به مالک می فرماید مردم خیمه دین هستند و استواری حکومت بر پایه مردم است و نباید این خمینه بلند و رفیع را از دست بدهیم و برای جلب توجه آنها باید تمام تلاش و کوشش خود را انجام دهیم .

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: مسئولان در خدمتگذاری به مردم کوتاهی نکنند مردم در تمامی صحنه ها از انتخابات تا راهپیمایی ها نقش خود را ایفا کردند و علیرغم تمام کاستی های برای پاسداشت خون شهدا و حفاظت از انقلاب خود در میدان ها حضور دارند حالا نوبت مسئولان است که به وظایف خود در قبال مردم عمل کنند.

وی همچنین اظهار کرد: این انقلاب سه ضلع دارد که نخست دین الهی است و دوم رهبری است که در این طوفان ها و تند بادهای نگذاشته این خیمه فرود بریزد و رکن سوم مردم هستند که با تمام ایثار و از خود گذشتگی از ایران اسلامی حمایت می کنند.

خطیب جمعه بندرعباس عنوان کرد : در جنگ غزه دست خدا و نصرت الهی مشهود است و راه خدا و مسیر او هزینه دارد مردم فلسطین و جریان مقاومت را در این جنگ نابرابر خدا یاری می دهد .

عبادی زاده با تشکر و قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه دل های مردم که در جریان حادثه تروریستی محزون بود تسلی داد و با حمله به لانه های شیطان در اربیل، سوریه و پاکستان که دست به جنایت و خیانت می زنند را هدف قرار داد .

وی افزود: این حمله با خود پیامی را به دنبال داشت و صهیونیست ها این پیام را دریافت کردن و دانستن قدرت و توانمندی ایران به چه اندازه است و کشور های منطقه و همسایه های ایران نیز فهمیدن که ایران بر سر منافع خود با هیچ کسی تعارف ندارد .

امام جمعه بندرعباس گفت : این حمله موشکی حاوی پیام اقتدار ملت ایران به شیطان بزرگ آمریکا و انگلیس نیز بود که بدانند جنبه بازدارندگی ایران همیشه فعال و پویا است .

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha