شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه کاکی

حوزه/ امام جمعه کاکی گفت: جبهه عظیم مردمی و بین‌المللی علیه جنایات این رژیم در تمام جهان شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین حسین‌پور امام جمعه کاکی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن گرامیداشت روز غزه و یاد و خاطره شهدای مظلوم فلسطین و غزه، اظهار داشت: ۷ اکتبر یا ۱۵مهر تنها یک تاریخ نیست، بلکه روزی است که حالا نمادی از استقامت و رشادت جوانان حماسه‌آفرین فلسطینی شده‌ است، مجاهدانی که با عملیات طوفان الاقصی، لرزه بر پیکر رژیم صهیونیستی انداختند.

امام جمعه کاکی گفت: عملیاتی که دست برتر جبهه مقاومت را در میدان نشان داد و رسوایی تاریخی اطلاعاتی رژیم کودک‌کش صهیونیستی را رقم زد.

وی افزود: طوفان الاقصی و ۱۰۰ روز ناکامی صهیونیست‌ها در شکست حماس با وجود حمایت‌های آشکار نظامی و امنیتی و مالی آمریکا و کشورهای غربی، نشانگر این است که تا چه اندازه معادلات به‌نفع جبهه مقاومت تغییر کرده است.

حجت الاسلام حسین پور، گفت: متحمل‌شدن خسارت‌های فراوان در عرصه سیاست داخلی همچون فرار ۲۳۰ هزار شهرک‌نشین پس از حملات حزب‌الله لبنان، شکل‌گیری مهاجرت معکوس در سرزمین‌های اشغالی و ضربه جدی به اقتصاد داخلی با فراخوان حدود ۲۲۰ هزار نیروی ذخیره، نشان می‌دهد چگونه در طول ۱۰۰ روز گذشته، صهیونیست‌های جنایتکار، شکست و اضمحلال را به چشم خود دیده‌اند.

وی ادامه داد: رویه خشونت‌آمیز و نسل‌کشی وسیع رژیم صهیونیستی، آنقدر شکل مشمئزکننده‌ای به خود گرفته که ادعاهای حامیان آمریکایی و غرب در حمایت از حقوق بشر و صلح را یکسره باطل کرده و خیابان‌های کشورهای غربی، بارها شاهد حضور حامیان مقاومت بوده و میادین اصلی شهرهای بزرگ کشورهای غربی به معرکه‌ای برای شعار علیه مواضع دوگانه سران این کشورها مبدل شده است.

حجت الاسلام حسین پور تصریح کرد: ترور فرماندهان مقاومت در نقاط مختلف منطقه که رژیم صهیونیستی از آن به‌عنوان گام سوم عملیات خود تعبیر کرده را نیز می‌توان در راستای تلاش اسرائیل برای دستاوردسازی و سرپوش گذاشتن روی ضعف‌ها و شکست‌ها و به نتیجه نرسیدن اهداف این رژیم در جنگ غزه دانست.

امام جمعه کاکی ادامه داد: در روزهای اخیر نیز سیلی سخت ایران انقلابی با آتشی که در خرمن دشمنان انداخت، فصلی جدید را در وحدت الساحات پدید آورد، پس از گذشت ۱۰۰ روز از آغاز طوفان الاقصی که نمادی روشن از ناکامی صهیونیست‌ها در شکست مقاومت است، یک جبهه عظیم مردمی و بین‌المللی علیه جنایات این رژیم در تمام جهان شکل گرفته است.

حجت الاسلام حسین پور اظهار کرد: گروه‌های مقاومت مصمم‌تر از همیشه در راه آرمان قدس شریف در حال جهاد هستند که نشان‌دهنده فتح و پیروزی فلسطین قهرمان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha