دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/نماز جمعه عبادی سیاسی جمعه شهرستان بیله سوار مغان

حوزه/حجت‌الاسلام جابر عزیزی،اقدام شجاعانه نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به مقر تروریست‌ها در سه کشور سوریه، عراق و پاکستان را بازدارنده و غرورآفرین خواند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام جابر عزیزی، امام جمعه شهرستان بیله‌سوار، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اقدام شجاعانه نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به مقر تروریست‌ها در سه کشور سوریه، عراق و پاکستان را بازدارنده و غرورآفرین خواند.

وی با اشاره به ۲۹ دی ماه «روز غزه»، گفت: مردم مظلوم غزه با روحیه مقاومت و شهادت طلبی خود، الگوی سیاسی برای جهان اسلام هستند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار در ادامه ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت امام جواد (ع) و ۱۳ رجب، روز میلاد امام علی (ع) را روز بزرگ شیعیان و مؤمنین دانست.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در دیدار اخیر ائمه جمعه کشور اشاره کرد و گفت: معظم له در این دیدار، اساس و محور بودن مردم را از اهم موضوعات این دیدار دانستند.

وی ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های خالصانه هیأت نظارت استان و دفاتر نمایندگی آن‌ها در شهرستان‌ها نسبت به تأیید صلاحیت بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و عدم احراز بعضی از آن‌ها، گفت: ما با تمام وجود به هیأت‌های نظارت احترام می‌گذاریم، اما مواردی از نقض در بین تاییدشده‌ها وجود دارد که افکار عمومی را دچار سوال، چالش و تردید کرده است.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه این موارد نیاز به توضیح فنی و تبیین از طرف هیأت نظارت دارد، گفت: رویکردی که دوستان اتخاذ کرده‌اند، باید مشخص شود. آیا رویکرد قاطع و بدون مسامحه بوده است که در این صورت در بیان تاییدشده‌ها موارد نقض وجود دارد. یا اینکه رویکرد مسامحه‌آمیز بوده است که باز هم موارد نقض وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرصت باقی مانده برای شورای نگهبان، امیدواریم که این مشکل استان را جبران و ترمیم کنند.

حجت الاسلام عزیزی در پایان ضمن تبریک راهیابی گروه هنری باربد شهرستان مرزی بیله‌سوار به جشنواره بین‌المللی فجر، از مسئولین امر تقاضا کرد که در شأن این عزیزان از آنان تجلیل به عمل آورند و از صدا سیما و اداره ارشاد اسلامی در راستای استجابت مطالبه ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل مبنی بر پخش این نمایش فاخر در شبکه ملی را عنایت داشته باشند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha