جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه ایجرود گفت: غزه، نماد اقتدار، مظلومیت و مقاومت است. امیدواریم غزه قهرمان به زودی آزاد شود و از شرِّ جنایات بی‌رحمانه رژیم کودک‌کش و جعلی اسرائیل رهایی یابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام محمد زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایجرود، با ذکر حدیثی از محضر نورانی امام جواد(ع) در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت آن حضرت گفت: توبه، چهار شرط دارد که عبارتند از: پشیمانی قلبی، استغفار زبانی، جبران عملی و عزم جدی برای ترک همیشگی گناه.

وی با گرامیداشت روز غزه گفت: غزه، نماد اقتدار، مظلومیت و مقاومت است. امیدواریم غزه قهرمان به زودی آزاد شود و از شرِّ جنایات بی‌رحمانه رژیم کودک‌کش و جعلی اسرائیل رهایی یابد.

امام جمعه ایجرود با تبریک و شادباش به‌مناسبت سالروز میلاد با سعادت امام علی(ع) و روز پدر به نمازگزاران، با اشاره به فرا رسیدن ایام اعتکاف، ادامه داد: اعتکاف یک فرصت استثنایی است، تمرین بندگی جهت کسب آمادگی ورود به ماه‌های بزرگ شعبان و رمضان است، همچنین تمرین سیر به سوی هدف خلقت است.

وی به برگزاری بیست و ششمین گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور و دیدار با مقام معظم رهبری اشاره کرده و گفت: معظم‌له در این دیدار، ضمن تاکید بر دلسوز مردم بودن و نقش مردم در نظام اسلامی، امامت جمعگی را جز سخت‌ترین کارها معرفی کردند چون هم رضای خدا و هم نفع مردم است.

خطیب جمعه ایجرود با اشاره به هفته هوای پاک گفت: حفاظت از محیط زیست، وظیفه همگانی و عمومی است. همگان در حفظ، حراست و نگهبانی از محیط زیست نقش و وظیفه دارند.

وی با اشاره به حملات پی‌درپی و مقتدرانه موشکی یمن به سمت دشمنان گفت: اقدامات اخیر یمن در خور تحسین است، آنها به معنای واقعی کلمه جهاد کردند و از تهدیدات آمریکا نترسیدند.

امام جمعه ایجرود با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات افزود: حضور در انتخابات صرفاً تکلیف نیست، حق است. انتخابات اسفند ماه، آزمونی بزرگ دیگری برای ملت قهرمان ایران است که با سربلندی روبرو خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha