جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عبادی زاده/ هرمزگان

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: قاچاق سوخت در هرمزگان نگرانی های برای مردم و خانواده ها ایجاد کرده است .

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امروز ظهر در خطبه های نمازجمعه که در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، ضمن سفارش به تقوای الهی در ایام پر برکت رجب و ولادت با سعادت امام علی (ع) و روز پدر، اظهار داشت: این روز را به پدران آسمانی شهدا که درس زندگی به ما و فرزندانشان آموختن و درخت انقلاب اسلامی را با خون شهدای خود آبیاری کردن گرامی میداریم.

وی افزود: چهارده قرن است که تمام خطبا، اندیشمندان، اهل معرفت، عرفا در باره امیر المومنین(ع) سخن می گویند و گوشه ای از عظمت او را می نگارند ولی هنوز سرباز گمنام اسلام است.

خطیب جمعه بندرعباس با بیان اینکه او در خانه خدا تولد یافت و در خانه خدا به فوز شهادت نائل شد، اظهار کرد: قرن ها تلاش کردند که نور وجود امیرالمومنین(ع) را خاموش کنند اما روز به روز درخشنده تر شد و نور خدای علی (ع) خاموش شدنی نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده به در پیش بودن ایام اعتکاف اشاره کرد و گفت: سنت اعتکاف روز به روز در جامعه باید وسیع تر گسترش یابد و به خانواده ها توصیه می کنیم در امر اعتکاف ولو به یک لیوان آب مشارکت داشته باشند.

وی تصریح کرد: مردم و خانواده ها در امر مشارکت باید همت بیشتری داشته باشند تا متولیان برگزاری اعتکاف دغدغه مسائل فرهنگی داشته باشند چرا که اعتکاف محل روشنگری و تبیین و اساسی ترین برنامه آن معنویت است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی، عنوان کرد : تیز پروازان نیروی هوایی ارتش در لحظه نیاز انقلاب اسلامی و در شرایط سخت کاری ماندگاری در بیعت با رهبر انقلاب از خود به یادگار گذاشتند که سرعت و حرکت انقلاب در پیروزی اثر بخش بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: دلیر مردان ارتش جمهوری اسلامی در شرایط سخت جنگ تحمیلی نیز در خطوط مقدم برای رزمندگان مایه آرامش بودند و نقش مهمی را در دفاع از حرم در مقابله با داعش از خود نشان دادن.

وی به حضور رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نقد منصفانه به دولت و حمایت واقع بینانه را در این بازدید مشاهده کردیم که تلاش های دولت قابل ستودنی است ولی باید بیشتر تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، قاچاق سوخت در هرمزگان نگرانی های برای مردم و خانواده ها ایجاد کرده اشاره کرد و گفت: نخست سیستم حمل و نقل کشور و بویژه هرمزگان را مختل و فشل کرده و افزایش تصادفات رانندگی برای سرنشینان و مردم را به وجود آورده است که باید راهنمایی و رانندگی با قاطعیت با خودروهای بی پلاک و مخدوش برخورد کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: ترک تحصیل دانش آموزان که بعضاً با همراهی خانواده های کم برخوردار است و رواج مشاغل کاذب از جمله نگرانی ها در حوزه قاچاق سوخت است.

وی اظهار کرد: نماینده عالی دولت، شورای تأمین و همه دستگاه های دست به دست با طرحی به دنبال یک برنامه ریزی صحیح برای برطرف شدن این معضل باشند و همچنین در سطح کشوری نیز باید طرح های استانی را حمایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha