جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام بارانی / پارسیان

حوزه / امام جمعه پارسیان با بیان اینکه دشمن با جنگ شناختی و ادراکی به دنبال تصرف ذهن و دل جوانان با هدف ناامید سازی و آینده سوزی است، گفت: عدم روایت درست و به‌ هنگام از دستاوردهای انقلاب، خسارات جبران ناپذیری را به دنبال دارد  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان، امروز ظهر در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی امام خامنه‌ای پارسیان برگزار شد، اظهار داشت: تبیین فلسفه وقوع انقلاب، دستاوردها، خدمات و آرمان‌های انقلاب ضرورت مهم امروز است.

وی افزود: دشمن با جنگ شناختی و ادراکی به دنبال تصرف ذهن و دل جوانان با هدف ناامید سازی و آینده سوزی است.

خطیب جمعه پارسیان یادآور شد: عدم روایت درست و به‌ هنگام از دستاوردهای انقلاب، خسارات جبران ناپذیری را رقم خواهد زد.

حجت‌الاسلام بارانی با بیان اینکه به توفیق الهی با ایستادگی ملت ایران، این کشور به قله پیشرفت و سعادت خواهد رسید، عنوان کرد: نگاه تقلیل گرایانه انسان را دچار خطای محاسباتی و اشتباه در قضاوت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مقایسه دستاوردهای کم نظیر انقلاب اسلامی که همراه با حفظ استقلال، عزت و کرامت ملی است، با توسعه‌های وابسته برخی کشورهای همسایه بی‌انصافی در حق انقلاب و ناشی از عدم اطلاع از پیشرفت‌های کشور است.

امام جمعه پارسیان ادامه داد: اقتصاد وابسته و توسعه عاریتی، هیچ کشوری را به سر منزل مقصود نخواهد رساند، لذا عقل سلیم به آن افتخار نمی‌کند.

حجت‌الاسلام بارانی تأکید کرد: اقتصاد وابسته برخی کشورها با اخم آمریکا از هم پاشیده می‌شود، لذا ناچار به تحمل خفت و بردگی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در برابر مستکبرین می‌شوند که این خلاف منطق اسلام و قرآن است.

وی گفت: از دوستان منصف انتظار تحقیق و مطالعه بیشتر از اوضاع نظام اسلامی و دستاوردهای انقلاب را داریم.

خطیب جمعه پارسیان گفت: اعتکاف فرصت طلایی برای کسب معنویت و خلوت و انس با خداست.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha