جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سشط

حوزه / امام جمعه برزک با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی با دروغ نقاط قوت را به ضعف تبدیل می‌کند، گفت: دشمن از طریق جنگ شناختی و ادراکی به دنبال نا امیدکردن مردم و ناتوانمند نشان دادن نظام اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام تقی لطفی روز گذشته در جمع معتکفین شهر برزک ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت علی(ع)، تقارن این ایام با مراسم اعتکاف را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: موسم اعتکاف و دخیل بودن مردم در سرنوشت خود مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

وی، به مراتب بازسازی انقلابی و جهادی مسئولان از دیدگاه رهبری اشاره کرد و افزود: مسئولین می‌بایست با تأسی به رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، رویکرد انقلابی و جهادی داشته باشند.

امام جمعه برزک، با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی با دروغ نقاط قوت را به ضعف تبدیل می‌کند، گفت: دشمن از طریق جنگ شناختی و ادراکی به دنبال نا امیدکردن مردم و ناتوانمند نشان دادن نظام اسلامی ایران است.

وی، تصریح کرد: اعتکاف از رویش‌های فرهنگی و معنوی انقلاب اسلامی است که موجب بالندگی معنوی و روحی جوانان کشورمان می‌شود.

امام جمعه برزک، با اشاره به حضور مسئولان در بخش برزک برلزوم رفع مشکلات موجود در این شهر تاکید کرد.

محمد شریف زارعی فرماندار شهرستان کاشان نیز که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برای کلنگ زنی و بهره برداری از چندین پروژه خدماتی، اجتماعی و فرهنگی به بخش برزک سفر کرده بود در جمع متعکفین، به بیان دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

انتهای پیام. /

 دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی به دنبال ناامیدکردن مردم از انقلاب است

 دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی به دنبال ناامیدکردن مردم از انقلاب است

 دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی به دنبال ناامیدکردن مردم از انقلاب است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha