چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام فغانی

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین گفت: جهاد تبیین نباید در حد شعار باقی بماند، بلکه در هر جمعی که هستیم به روشنگری پرداخته و بیانیه گام دوم انقلاب را به دقت مطالعه و برای مردم دستاوردهای انقلاب را بیان کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس فغانی امروز در همایش جهاد تبیین بانوان طلبه مدارس طرح امین قزوین و الوند که در سالن اجتماعات مسجد النبی قزوین برگزارشد ضمن تبریک دهه فجر و ایام رجب گفت: دشمنان انقلاب از طریق رسانه هایی که در اختیار دارند همه چیز را وارونه تبلیغ می کنند انتظار می‌رود همه مربیان ومبلغین به این موضوع توجه داشته و به امر مهم تبیین اهتمام داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین نباید در حد شعار باقی بماند، بلکه در هر جمعی که هستیم به روشنگری پرداخته و بیانیه گام دوم انقلاب را به دقت مطالعه و برای مردم دستاوردهای انقلاب را بیان کنیم، چرا که در مقایسه با قبل از انقلاب در همه عرصه ها پیشرفت داشته ایم.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن در جنگ‌شناختی علیه انقلاب اسلامی، وبا تحریف تاریخ و گذشته انقلاب و تهاجم چندبعدی در وضعیت کنونی، به دنبال ناامید کردن مردم از آینده انقلاب است، ما باید تمام تلاشمان این باشد که جامعه را به ویژه نسل جوان را به آینده امید وار کنیم.

حجت الاسلام فغانی تصریح کرد: با تأکید مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین بایستی همه ما به این موضوع مهم توجه جدّی داشته باشیم و برای عملیاتی شدن آن همت کنیم.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین دلایلی که سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد حضور پرشور مردم همیشه حاضر در صحنه‌ها است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان قزوین اظهار کرد: حضور پرشور مردم در صحنه‌ها در طول تاریخ ثابت شده است و خود نشانگر علاقه زیادی است که مردم به حفظ و پایداری این انقلاب دارند.

حجت الاسلام فغانی تصریح کرد: دشمنان همیشه به‌ دنبال صدمه رساندن به پایه و اساس انقلاب اسلامی هستند و حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب تأکید بر شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha