پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ دومین همایش استانی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به ارزش و جایگاه کار آمران به معروف و ناهیان از منکر، گفت: شما برای هدایت جامعه فعالیت کرده و دعوت‌کننده به سوی نیکی و خداوند هستید و جامعه را از گمراهی و زشتی برحذر می‌دارید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی یکشنبه در دومین همایش استانی رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان، با تأکید بر اهمیت و ضرورت تذکر لسانی در جامعه و اثرات و نتایج آن، اظهار داشت: در این رابطه وظیفه داریم صرفا تذکر داده و رد شویم و باقی ماجرا بر عهده قانون خواهد بود.

وی با بیان اینکه اجرای امر به معروف و نهی از منکر شرایط خاصی لازم دارد، ادامه داد: برای امر به معروف و نهی از منکر، فرد آمر به معروف و ناهی از منکر باید خود معروف و منکر را به خوبی بشناسد و احتمال تأثیر نیز بدهد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به روایتی از امام حسین(ع) مبنی بر اینکه اگر مردم در راه خدا با زبانشان مبارزه و امر به معروف نکنند، اشرار و کفار بر آنها مسلط خواهند شد، خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از بهترین راه‌های کمک به دین خداوند است.

وی با اشاره به ارزش و جایگاه کار آمران به معروف و ناهیان از منکر، یادآور شد: شما برای هدایت جامعه فعالیت کرده و دعوت‌کننده به سوی نیکی و خداوند هستید و جامعه را از گمراهی و زشتی برحذر می‌دارید.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم یادآور شد: افرادی که در این مجمع مردمی فعالیت کرده و در این راه قدم گذاشته‌اند، اقداماتشان قطعا موجب رضایت خداوند خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha