سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ی

حوزه / امام جمعه قمصر گفت: زمانی که دشمنان با هم‌فکری و همکاری یکدیگر نه از طریق ناتوی فرهنگی علیه کشور و نه جنگ نرم موفق نشدند، با استفاده از تمام ابزارها وارد یک جنگ ترکیبی و شناختی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام محمدحسین کتابچی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قمصر ضمن تبریک ولادت با سعادت امیرالمومنین(ع)، اظهار داشت: زینب کبری(س) همان راه پدر بزرگوارش را ادامه داد و آنجایی که لازم بود چنان در عرصه جهاد تبیین مانند پدر بزرگوارش خطبه خواند و یزید را رسوا کرد که دوست و دشمن به عجز و ناله و گریه افتادند.

امام جمعه قمصر، با بیان اینکه امروز شیعیان باید ادامه دهنده راه اهل بیت(ع) باشند، یادآور شد: سختی‌های زندگی و مشکلات اقتصادی و حتی فساد مفسدین و ظلم ظالمین نباید شیعه را از این راه منصرف کند.

حجت الاسلام کتابچی، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی ایران هرگز تصور نمی‌کردند کشورمان در سطح جهان این چنین در جایگاه رفیع قرار گیرد.

وی به وضعیت متفاوت امروز جهان با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: استکبار که روزی خودش را قدرت بلا منازع جهان می‌دانست هرگز تصور نمی‌کرد کشور دیگری مانند ایران با ملت غیور و مقاوم بتوانند در مقابل آنها قد علم کند.

امام جمعه قمصر، با بیان اینکه ایران اسلامی امروز با توکل و امید به خداوند تبدیل به کشوری مستقل و مقتدر شده است، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب تصور می‌کردند با یک کودتا مانند نوژه و یا اختلافات داخلی، ترور و یا با یک حمله نظامی می‌توانند نظام را نابود و انقلاب را از بین ببرند، غافل از اینکه با آگاهی و بصیرت مردم و رهبری امامین انقلاب، تمام توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.

حجت الاسلام کتابچی تصریح کرد: استکبار به دلیل دشمنی با انقلاب، تمام توان خودش را با تحریم و در جهت مبارزه اقتصادی علیه ملت ایران به کار گرفت، ولی وقتی مطمئن شد که با اقدام اقتصادی تنها هم به جایی نمی‌رسند، از طریق جنگ نرم وارد عمل شد.

امام جمعه قمصر، به حمله دشمنان در دهه هفتاد در عرصه فرهنگی اشاره کرد و گفت: زمانی که دشمنان با هم‌فکری و همکاری یکدیگر نه از طریق ناتوی فرهنگی علیه کشور و نه جنگ نرم موفق نشدند، با استفاده از تمام ابزارها وارد یک جنگ ترکیبی و شناختی شدند.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق فضای مجازی و ماهواره با دروغ پراکنی هم نتوانست نگاه مردم خصوصا جوانان را نسبت به انقلاب تغییر دهد، یادآور شد: دشمن می‌داند امروز دیگر ملت ایران تنها نیست، لذا شاهد صدای خرد شدن استخوان‌های لیبرال دموکراسی در سراسر جهان هستیم.

حجت الاسلام کتابچی با بیان اینکه ملت‌های آزاده و مردم آزادیخواه جهان حسرت ملت ایران را می‌خورند و دل در گرو انقلاب اسلامی ایران دارند، تصریح کرد: این همه تکاپوی دشمن نشان از یک واقعیت دارد که استکبار نفس‌های آخر خود را می‌کشد و چاره‌ای جز تسلیم در برابر ملتی که با شهادت خو گرفته ندارد.

امام جمعه قمصر تصریح کرد: امروز ایالت‌های مختلف آمریکا از سیاست‌های خصمانه دولتمردان این کشور خسته شده‌اند و جرقه‌های استقلال طلبی بلند شده و سرگذشت شوم اتحاد جماهیر شوروی سابق در مقابل ایالات متحده آمریکا قرار دارد که همه این‌ها نوید نزدیکی ظهور حضرت حجت بن الحسن(عج) را می‌دهد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha