چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده

حوزه / امام جمعه بندرعباس گفت: همین کشورهای مدعی «زن، زندگی و آزادی» که خود را مهد آزادی‌های جهان می‌دانند قوانینی وضع کرده‌اند که در مدارس دختران با حجاب اسلامی وارد نشوند و یا در اماکن عمومی با پوشش اسلامی حضور نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، ضمن تسلیت رحلت جانسوز حضرت محمد(ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)، اظهار داشت: رحمت و رفعت دو فضیلت و ویژگی از هشتمین ستاره درخشان امامت و امام رئوف است که در متن روایات و از زبان معصومین بیان شده است.

وی به دیدار مردم خراسان جنوبی و سیستان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: در این دیدار ولی امر مسلمین جهان از یک طرح دیگر دشمنان ایران اسلامی رونمایی کرد و آن ایجاد گروه‌های بحران برای تنزل امنیتی در کشور بود.

امام جمعه شهرستان بندرعباس گفت: آمریکا در اکثر کشورهای اسلامی و غیره اسلامی، گروه بحران تشکیل می‌دهد تا آن کشور درگیر شوند که کشور ما نیز استثنا نیست و عواملی در داخل نیز با دامن زدن این مشکلات در زمین دشمن بازی می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: دشمن مأموریت دارد در ایران بر نقاط تحریک آمیز دست بگذارد و با بحران آفرینی بتواند خواسته‌های خودش را دنبال کند.

وی تأکید کرد: عده‌ای در ایران با افراط در مسائل و عدم درک مناسب از زمان، تریبون دشمن شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: آمریکایی‌ها در طول حیات خود برای بر هم زدن نظم اجتماعی کشورها و سلطه‌گری بر آنان نیازمند بحران آفرینی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده یادآور شد: دشمن به‌دنبال تجزیه ایران اسلامی است همچنان که با بحران آفرینی به‌دنبال تجزیه کشورهای همسایه ایران بود، ولی با حضور ایران نتوانست به اهداف خود دست یابد.

وی تأکید کرد: امروز دشمنان ایران درصدد بلوک سازی برای دشمنی با ایران هستند و با نامنی مرزها ضربه خود را وارد کنند ولی با وجود ایران قوی، هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

امام جمعه بندرعباس، با بیان اینکه رفتارهای دوگانه غرب درباره زن مشهود است، خاطرنشان کرد: در کشوری مانند فرانسه که مدعی دفاع از حقوق زنان است، ۱۱۸ زن طبق آمارها فقط در سال ۲۰۲۲ توسط مردان کشته شده‌اند و آلمان و کشورهای اسکاندیناوی نیز همین آمارها را دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده یادآور شد: خشونت بر زنان در همین کشورهای مدعی «زن، زندگی و آزادی» که خود را مهد آزادی‌های جهان می‌دانند قوانینی وضع کرده‌ که در مدارس، دختران با حجاب اسلامی وارد نشوند و یا در اماکن عمومی با پوشش اسلامی حضور نداشته باشند.

وی اظهار کرد: غرب دچار یک تناقض در قوانین خود شده و با نگاهی به وضعیت موجود آنها خواهیم دانست در یک آشفتگی به سر می‌برد.

نماینده ولی فقیه با اشاره به چند مشکل در بندرعباس، خاطرنشان کرد: مسئولان مشکل ترافیک در پمپ بنزین‌ها را حل کرده و ما از آنها تشکر می‌کنیم، اما هنوز بخشی از مشکلات این موضوع حل نشده که با تدبیر مسئولان استانی چهار جایگاه به بنزین آزاد اختصاص یافت اما با مقدار سوختی که به مردم داده می‌شود باز مردم باید از این جایگاه‌ها استفاده کنند و ترافیک ایجاد می‌شود و باید برای رفع مشکلات چاره اندیشی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: دولت طرح گاز رسانی را آغاز کرد ولی مردم توانایی هزینه‌های آن را ندارند و در طرح سامانه برای سیلندر گاز نیز باید مدیریت زمان داشته باشند تا سبب مشکل برای مردم نگردد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha