دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی/ هرمزگان

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: موانع در مسیر تمدن‌سازی طبیعی است اما نیروهای انقلاب از وظایف تمدن‌سازی خود غافل نشوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، امروز سه شنبه ۱۳ اسفند در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان هرمزگان که در مدرسه نور بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: انوار الهی و عنایت خداوند همواره متوجه اجتماع مومنین است به همین دلیل است که پیامبر (ص) همواره به تشکیل اجتماع مومنین تاکید داشتند.

وی عنوان کرد: ریل‌گذاری مسیر آینده و هم‌افزایی ظرفیت‌ها در راستای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی قابل قدردانی است و این اجتماع را به یک اجتماع معنوی و الهی تبدیل کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، یکی از رموز عدم موفقیت جبهه انقلاب در برخی عرصه‌ها تشکیل اجتماعات صرف در مواقع انتخابات است و بیان کرد: انقلاب اسلامی در طول سال‌ها به نیروهای مومن و انقلابی نیاز دارند و اجتماعات متعدد نیروهای انقلاب برای حل مشکلات کشور و استان تشکیل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با ذکر این نکته که امروزه انقلاب اسلامی به نیروهای جوان و انقلابی نیاز دارد، اظهار کرد: دشمن سعی کرد که نقش آفرینی انقلاب اسلامی در محاسبات بین‌المللی را کم کنند و در این راه از تمام‌ ابزارها استفاده کرد؛ اما امروز مشاهده می‌کند که ایران قوی محصور به جغرافیا نخواهد بود.

وی، ایران را ابرقدرت غرب آسیا دانست و مطرح کرد: امروز هیچ تصمیمی در منطقه غرب آسیا بدون حضور ایران اتخاذ نمی‌شود و حضور فعالانه ایران در آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین نشان دهنده بروز و ظهور یک ابر قدرت در دنیا است به همین جهت دشمن تمام تلاش خود را برای جلوگیری از رشد قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است.

امام جمعه بندرعباس، جنگ ترکیبی را شامل ابعاد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، رسانه‌ای و ... دانست و بیان کرد: به همان اندازه که دشمن در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به انقلاب است ما نیز باید آماده باشیم و در این راه برای عمل به تکلیف و وظیفه خود باید برنامه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، اغتشاشات اخیر محصول کم‌کاری برخی دستگاه‌های کشور بود، گفت: حرکت تکاملی نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال پیشروی است و فرایند تمدن‌سازی را آغاز کرده که وجود برخی از موانع در طول مسیر آن امری طبیعی است اما نیروهای انقلاب نیز نباید از وظیفه خود غافل شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha