سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تصاوير/بازديد حجت الاسلام عبادي زاده نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان از مناطق زلزله زده

حوزه/نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بازدید میدانی از مناطق زلزله زده استان گفت:جامعه روحانیت استان هرمزگان تمام قد در کنار زلزله زدگان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، پیش از ظهر در بازدید میدانی از مناطق زلزله زده فین اظهار کرد:از تمام مکان های تخریب شده حاصل از زلزله سریعا آماری تهیه خواهد شد؛ ما تمام سعی و تلاش خود را برای بهبود هر چه بیشتر عزیزان زلزله زده به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: زمان حال، زمان ساخت و ساز است و مردم زلزله زده نباید امید خود را از دست بدهند؛ جامعه روحانیت استان هرمزگان تمام قد کنار این عزیزان خواهند بود.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: توزیع اغذیه و چادر با سرعت زیاد در حال انجام است، اما باید مدیریت شود تا به صورت عادلانه میان همه تقسیم شود.

عبادی زاده در ادامه اظهار کرد: مجموعه زحمت کش هلال احمر در حال انجام وظیفه خود در مناطق زلزله زده است؛ در بحث توزیع چادر اگر کمبود وجود داشته باشد هلال احمر میتواند از استان های همجوار استفاده کند.

وی گفت: مدیریت زمان در بحران بسیار حائز اهمیت است و اگر خدمات در زمان خود انجام نپذیرد مانند نوش دارو بعد از مرگ سهراب خواهد بود.

عبادی زاده در جریان این بازدید میدانی با خانواده زلزله زده ابراز همدردی کرد و بر پیگیری حل مشکلات آنان تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha