شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
بندرعباس

امام جمعه بندرعباس گفت: انعکاس هویت حوزه علمیه در جامعه با فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است که باید تقویت شود. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، جلسه دیدار و گفت‌وگوی اساتید و طلاب با نماینده ولی فقیه استان هرمزگان در مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) بندرعباس با حضور طلاب و اساتید مدارس علمیه سطح۲و ۳ بندرعباس و کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان برگزار شد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده بیان کرد: طلاب حوزه علمیه خواهران نقش اساسی در جامعه دارند، در صورتی که این مرکز و نیروهای آن هماهنگ باشند، خروجی و تأثیر بسزایی خواهند داشت.

انعکاس هویّت حوزه علمیه در جامعه با فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: مدارس علمیه بندرعباس پیشانی مدارس دیگر در استان هستند که بخش هدایتگری سایر مدارس را به عهده دارند؛ امید است که با تلاش های مستمر نتیجه مطلوب حاصل شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهار کرد: مدیریت حوزه علمیه خواهران با ترسیم نمودار فعالیت مدارس علمیه استان شاهد رشد، پیشرفت و یا کاهش فعالیت های مدارس باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده خاطرنشان کرد: در بخش پژوهش و فعالیت فرهنگی حرکت های خوبی مشاهده شده است؛ انعکاس هویت مدرسه در اجتماع با فعالیت های پژوهش، فرهنگی و آموزش است لذا باید این سه عرصه قوی باشد.

انعکاس هویّت حوزه علمیه در جامعه با فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است

امام جمعه بندرعباس در ادامه افزود: پژوهش، فرهنگی و آموزش، مدارس علمیه را در طراز علمی و نخبگانی و سطوح ملی بالا برده و توده مردم و بدنه جامعه را تحت تأثیر قرار می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در شورای فرهنگ عمومی استان طراحی شده و به تصویب رسیده است و ۱۲۵ اقدام ویژه بانوان با محوریت خانواده در آن تعریف شده است؛ طلاب مدارس علمیه جهت اجرای این طرح اقدام کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده اظهار داشت:‌ بخش عمده زیست عفیفانه بر اساس فعالیت های ایجابی است که با تدوین برنامه مدون و تصویب آن در شورا محقق خواهد شد.

انعکاس هویّت حوزه علمیه در جامعه با فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است

گفتنی است طلاب حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) بندرعباس ضمن دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه های خود پرداختند.

انعکاس هویّت حوزه علمیه در جامعه با فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha