پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه بندرعباس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: تلاش های ما نوید دهنده این است که بتوانیم استان هرمزگان را استانی به نام محبان امام سجاد نام گذاری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در دیدار با جمعی از خدام استان قدس رضوی در بندرعباس اظهارکرد: پرچم آستان مقدس امام رضا(ع) منشاء خیر و برکت برای استان هرمزگان و مردم شریف استان خواهد بود و ان‌شاءالله برکت وجود امام رضا در استان باعث معطر شدن فضای شهر ما شود.

وی افزود: ما همیشه از برنامه‌های مذهبی و فرهنگی که آستان قدس برای هرمزگان داشتند استقبال کردیم و در همه شهرستان ها خادمان امام رضا (ع) را همراهی کردیم، اما متاسفانه این روزها اوضاع کرونا در استان رو به روال نیست.

حجت الاسلام عبادی زاده عنوان کرد: ان‌شاءالله در سفر های بعدی شما به استان هرمزگان مردم عزیز ما از حضورتان بیشترین استقبال و استفاده را خواهند کرد.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: تلاش های ما نوید دهنده این است که به لطف خداوند بتوانیم در آینده نزدیک استان هرمزگان را به عنوان استان محبان حضرت امام سجاد(ع) قرار دهیم، با توجه به برگزاری ۱۰ دوره کنگره امام سجاد در استان هرمزگان و کارهای خوبی انجام شده در این حوزه مخصوصا در حوزه صحیفه سجادیه، بتوانیم قول را از شما بگیریم که نام استان ما به عنوان استان محبان امام سجاد ثبت شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: این همه اتفاقات خوب در استان به برکت وجود ولی نعمت ما حضرت امام رضا(ع) است و هر چه داریم از وجود پربرکت ایشان است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha