یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ محفل انس با قرآن کریم در محل مسجد جامع شهر اصلاندوز

حوزه/حجت الاسلام جعفر زاده گفت: این حمله یک پیام هشدارآمیز بسیار محکم به رژیم صهیونیستی داشت که در صورت تداوم اقدامات تروریستی علیه مردم و منافع ایران، گرفتار انتقام دستان بلند ایران خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،امام جمعه شهرستان اصلاندوز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقرهای تروریستی داعش و موساد در سوریه و اربیل، گفت: این حمله یک پیام هشدارآمیز بسیار محکم به رژیم صهیونیستی داشت که در صورت تداوم اقدامات تروریستی علیه مردم و منافع ایران، گرفتار انتقام دستان بلند ایران خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمد جعفرزاده در این خطبه‌ها اظهار کرد: با اینکه مقرهای تروریستی داعش و موساد در این حمله منهدم شد اما صهیونیست باید بداند که این آغاز انتقام از تروریست‌ها بوده و تا آخرین نفر آنها مورد ضربه قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در صورت تداوم اقدام‌های تروریستی علیه مردم و منافع، گرفتار انتقام دستان بلند ایران خواهد شد، گفت: ایران با این همزمانی حمله به داعش و موساد در انتقام حملات تروریستی، عملاً رژیم صهیونیستی را هم ردیف داعش در تروریسم معرفی کرد و در این حملات برای اولین‌بار از موشک‌های بسیار دقیق با برد بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر استفاده کرد.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز بیان کرد: مقر تروریست‌ها در ادلب سوریه از جنوب خوزستان مورد حمله قرار گرفت در حالی که اگر از کرمانشاه و یا آذربایجان غربی اقدام می‌شد مسافت نزدیک‌تر بود اما انتخاب این برد کاملاً حساب‌شده و معنادار بود که وقتی بدانیم حداقل برد مورد نیاز موشکی از ایران به اسرائیل تقریباً معادل همین ۱۲۰۰ کیلومتر است.

حجت الاسلام جعفرزاده ادامه داد: این حمله یک پیام هشدارآمیز بسیار محکم به رژیم صهیونیستی داشت که در صورت تداوم اقدامات تروریستی علیه مردم و منافع ایران، گرفتار انتقام دستان بلند ایران خواهد شد.

حجت‌الاسلام جعفرزاده در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به حمله آمریکا و انگلیس به یمن، گفت: انگلیس و آمریکا با هدف حمایت از اسرائیل و به بهانه تأمین امنیت دریانوردی در بامداد جمعه ۲۲ دی ماه به نقاط زیادی در یمن حمله کردند اما دلایل و اهداف این حمله چه بود؟

وی افزود: از زمان شروع حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه بازوهای محور مقاومت علیه منافع اسرائیل و آمریکا فعال شده‌اند. حزب‌الله لبنان جبهه شمالی سرزمین‌های اشغالی را هدف حملات خود قرار می‌دهد و حشدالشعبی عراق نیز پایگاه‌های آمریکا را مورد حمله قرار می‌دهد اما انصارالله یمن اقدام بسیار موثرتری انجام داده و در حمایت از فلسطین به کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی در دریای سرخ و تنگه باب المندب حمله می‌کند که تاکنون بیش از ۳۵ حمله صورت گرفته و بندر ایلات اسرائیل خالی از کشتی شده و تعطیل است.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: آمریکا بار دیگر حمله‌ای از پیش باخته را شروع کرده است. تجربه آمریکا در جنگ افغانستان و عراق و سوریه به خوبی موید این مسأله است که دوران تعیین‌کنندگی غرب گذشته است و این حملات تنها برای دفاع از اعتبار ادعایی آمریکا صورت گرفته است چرا که در کل هیچ تأثیری بر معادلات منطقه‌ای نداشته و انصارالله در ادامه حملات خود را از سر گرفته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اصلاندوز با اشاره به آغاز ایام اعتکاف را راه و رسم سبک بالی عنوان کرد و ضمن دعوت از جوانان اصلاندوز برای شرکت در اعتکاف افزود: اعتکاف به‌دلیل دو رکن روزه و وقوف شبانه‌روزی در مسجد و شب‌زنده‌داری، بهترین فرصت‌ها برای سبک‌بالی است، نماز شب که بهترین و راه وارترین راحله است، دوم روزه‌داری و کم‌خوری.

وی با اشاره به قرارگیری در آستانه سالروز میلاد امیر المومنین (ع) و امام جواد (ع) ادامه داد: تحولات دنیای معاصر نشان می‌دهد که شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری به سبک و زندگی مدیریتی امیرالمومنین (ع) احتیاج دارد چرا که ایشان یک الگوی بی نظیر در این زمینه محسوب می‌شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha