پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت‌الاسلام بارانی

حوزه / حجت‌الاسلام بارانی با بیان اینکه کینه دشمن از انتشار و تقویت مکتب سلیمانی است گفت : دشمنان عامل زوال و شکست های راهبردی خود را حاج قاسم و جمهوری اسلامی را بزرگترین سد در برابر خود می‌بینند لذا خشم خود را با این جنایات نشان می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد بارانی امام جمعه شهرستان رودان امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان در مسجد میرکمال الدین با محکومیت جنایت تروریستی کرمان آن را نشانه بغض و کینه دشمن از انتشار و تقویت مکتب سلیمانی ارزیابی و اظهار داشت : دشمنان عامل زوال و شکست های راهبردی خود را حاج قاسم و جمهوری اسلامی را بزرگترین سد در برابر خود می‌بینند لذا خشم خود را با این جنایات نشان می‌دهند.

وی شهید سلیمانی را پرچمدار و قهرمان مبارز با داعش معرفی و تصریح کرد: حادثه تروریستی در سالگرد شهادت ایشان ضعف و زبونی جبهه تکفیر در برابر جبهه مقاومت را نشان میدهد که صرفا قادرند دست به عملیات های کور علیه مردم بی گناه بزنند.

حجت الاسلام بارانی حضور در اجتماعات مختلف در دفاع از انقلاب و ولایت و عشق و ارادت شان به شهید سلیمانی را غیر قابل تحمل برای دشمن دانسته و افزود: دشمن از ارتباط مردم و تعمیق علاقه مردم به سردار شهیدشان پس از چهار سال به شدت عصبی است و سوی دیگر با توجه به شکست در احیای اغتشاشات در سالگرد آن و نزدیک شدن به انتخابات اسفند ماه در تلاش برای امنیتی سازی فضای کشور و ایجاد التهاب در فضای عمومی جامعه است تا در روند انتخابات تاثیر بگذارد و دلیل تاکید رهبری عالیقدر بر امنیت به عنوان چهار اصل راهبردی انتخابات همین می‌تواند باشد.

امام جمعه رودان با اشاره به پذیرش مسئولیت جنایات کرمان توسط گروهک تروریستی داعش گفت: ملت ایران پشت پرده این جنایات را نه این ولد نامشروع بلکه آمریکا و صهیونیست می‌داند و قطعا عامل ذاتی و علت العلل همه حوادث تروریستی در منطقه استکبار جهانی است و امثال داعش جر با اراده آنها گامی برنخواهند داشت لذا فریاد این ملت قهرمان و انقلابی باز هم مرگ بر آمریکاست.

حجت‌الاسلام بارانی خاطرنشان کرد: یقینا انتقام خون شهیدان در سطح خود توسط سربازان و همسنگران حاج قاسم گرفته خواهد شد اما دشمن بداند شهادت کرامت؛ شرافت و افتخار ماست و خون شهیدان جوششی خواهد داشت که نابودی شما را رقم و زوال و روند اخراج شما را از منطقه سرعت خواهد خواهد داد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از مجاهدت شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی کشور گفت: اگر نبود این مجاهدت های مخلصانه هر روز این جنایات را در سطح کشور شاهد بودیم لذا ملت ما ضمن تشکر از فرزندان مجاهد خود و دعای خیر برای موفقیت آنها خواستار پیگیری عوامل این جنایت و برخورد جدی با آمرین و عاملین آن هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی رودان با اشاره به فرمایشات رهبر عالیقدر انقلاب پیرامون انتخابات گفت: یک عده به هر دلیلی به دنبال القای یاس و ناامیدی در بین مردم و عدم حضور پرشور در انتخابات هستند اما بدانند که قطعا این خواست دشمن و در جهت تحقق توطئه های آنهاست لذا مخالفت با انتخابات ؛ مخالفت با جمهوری اسلامی و اسلام و خلاف وطن دوستی است زیرا تضعیف ایران و اسلام را به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام بارانی حضور پرشور در انتخابات را وظیفه همگانی دانسته و ضمن توصیه به حضور همگان در میدان جهاد تبیین افزود: امروز دفاع از حرم یعنی اعلام موضع قاطع و دقیق در حمایت جمهوری اسلامی و جهاد تبیین ؛ امروز میدان مجاهدت دفاع از حرم حضور در میدان انتخابات است و به فضل الهی ملت عزیز ایران با حضور پرشور در انتخابات باز هم صحنه ای طلایی از غیرت ؛ شجاعت و بصیرت را رقم خواهند زد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha