شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: واقعیت موجود لبنان به سفیر آمریکا اجازه نمیدهد که دستورهای خود را بر عرصه سیاسی لبنان دیکته کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه شیخ نبیل قاووق در مراسم تکریم از مربیان آموزشگاه متوسطه المهدی(ع) واقع در جنوب لبنان ابراز داشت: امروز مقاومت یک ضرورت ملی و استراتژیک برای رویارویی با هرگونه حمله اسراییل برای سوء استفاده از بحران موجود در سوریه میباشد و وظیفه ملی ما حفط وطن و دستاوردهای مقاومت در برابر حملات اسراییل میباشد.

وی افزود: وظیفه ملی ما ایجاب میکند که به آمریکا و اسراییل اجازه ندهیم از راه لبنان به هیچ سودی دست بیابند. قدرت لبنان در معادله ارتش و ملت و مقاومت متجلی است.

شیخ نبیل قاووق گفت: اسراییل برای تغییر معادله ارتش، ملت و مقاومت به دنبال تغییر حکومت و نفوذ در انتخابات نمایندگان است اما اسراییل در این بازی هیچ حاصلی نخواهد داشت و اسراییل و آمریکا حاصلی جز نا امیدی و حسرت به دست نخواهند آورد.

وی خاطر نشان کرد که معادلات لبنان قوی تر از آن است که با تغییرات منطقه ای یا نیرنگ های محلی یا فرامین دیکته شده بیگانگان خارجی تغییر یابد. واقعیت موجود لبنان به سفیر آمریکا اجازه نمیدهد که دستورهای خود را بر عرصه سیاسی لبنان دیکته کند.

شیخ نبیل قاووق اظهار اطمینان کرد که ما همان گونه که از لحاظ نظامی بر اسراییل پیروز شدیم با تشکیل حکومت و برگزاری انتخابات پارلمان، بر آمریکا نیز از لحاظ سیاسی پیروز میشویم و آمریکا با وجود تمام سمپاشی های خود در لبنان هیچ حاصلی نخواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha