یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ نبیل قاووق

حوزه/ شیخ نبیل قاووق، تأکید کرد: سیاست آمریکا و دشمن اسرائیلی در تلاش است با توقف جبهه های حمایتی، غزه را به انزوا بکشاند و مورد محاصره قرار دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، در مراسم بزرگداشت سومین روز شهادت فادی محمود ضاوی در مجتمع الکاظم در منطقه بیروت، تأکید کرد: سیاست آمریکا و دشمن اسرائیلی در تلاش است با توقف جبهه های حمایتی به ویژه مقاومت در لبنان و یمن، غزه را به انزوا بکشاند و مورد محاصره قرار دهد.

وی با بیان اینکه آرامش از غزه آغاز می شود، در خصوص حملات مکرر به غیرنظامیان لبنانی به ویژه حملات اخیر تأکید کرد: هیچ تجاوزی به غیرنظامیان بدون پاسخ نخواهد ماند و تشدید تنش با تشدید تنش همراه است و از این رو مقاومت بر اساس پاسخگویی مشابه، هدف قرار دادن شهرک ها را گسترش داد.

شیخ قاووق در خصوص تهدید دشمن به جنگ گسترده علیه لبنان خاطرنشان کرد: این تهدیدها بیش از پنج ماه پیش از سوی سران رژیم صهیونیستی مطرح شده است و این تهدیدها در لبنان جایی ندارد. آنچه رژیم اسرائیل را از تحقق تهدیدهای خود باز داشت ترس از مقاومت و غافلگیری بود که برای آن تدارک دیده بود.

عضو ارشد حزب الله تاکید کرد: تصمیم مقاومت برای حمایت از غزه یک تصمیم راهبردی، تاریخی، ملی و بشردوستانه است و از حمایت گسترده مردمی در سطح لبنان، عربی و بین‌المللی برخوردار است.

قاووق در پایان اشاره کرد: وتوی آمریکا نشان دهنده وحشیگری دولت آمریکا و حمایت آن از ادامه تجاوز به مردم فلسطین است. کنار گذاشتن کمک های غذایی آمریکا یک ترفند انتخاباتی ناموفق است، به ویژه پس از شکست آمریکا در حفاظت از کشتی ها و ناوشکن ها در دریای سرخ.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha