یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024

اسراییلی‌ها باید بدانند که هرگاه قصد تهدید داشته باشند، ده‌ها هزار نیروی مقاومت در لبنان آماده به دست آوردن پیروزی هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ نبیل قاووق عضو شورای اجرایی حزب الله در مراسم یادبودی به مناسبت اولین هفته درگذشت پدر شهید زید حیدر در حسینیه عیناثا گفت: گردنه دشوار پیش روی اسراییل و آمریکا در منطقه، استراتژی مقاومت است و همچنین برگ برنده لبنان در برابر احتمال حمله اسراییل که موجب ترس و هراس اسراییلی ها شده، معادله مقاومت و حضور قدرتمند و آمادگی آن میباشد.

* ده ها هزار نیروی مقاومت آماده پیروزی هستند

وی افزود: اسراییلی ها باید بدانند که هرگاه قصد تهدید داشته باشند، ده ها هزار نیروی مقاومت در لبنان آماده به دست آوردن پیروزی هستند.

قاووق افزود: برخی در داخل به دنبال خشکاندن مقاومت هستند و البته برخی تصمیم‌های بین‌المللی نیز در این زمینه گرفته شده و تهدیدهای زیادی هم وجود دارد، اما آنها شکست خورده‌اند، زیرا هیچ ارتشی در جهان نمی‌تواند این مقاومت را شکست دهد یا اراده آن را بشکند.

* نقاب ها در مساله سوریه کنار رفته است

شیخ قاووق گفت: امروز همه تهدیدها متوجه سوریه شده و چشم‌ها به مقاومت دوخته شده است. البته حمله احتمالی آنها به سوریه به خاطر برقراری دموکراسی یا اصلاحات سیاسی نیست بلکه به خاطر تغییر جایگاه سوریه در مقاومت منطقه است. آنها در واقع به دنبال تخریب این گذرگاه استراتژیک برای محاصره و تضعیف مقاومت هستند. دیگر تمام برگ ها رو شده و نقاب ها کنار رفته و برای همه معلوم شده است که مساله سوریه مخالفت مردمی برای مطالبه حقوق و ایجاد اصلاحات در سوریه نیست و این بهانه‌ها دیگر کهنه شده و کسی را قانع نمیکند. امروز پس از آنکه نماینده‌های آمریکا در منطقه شکست را تجربه کرده اند، نوبت به خود آمریکا رسیده و کسانی که تا دیروز مخفیانه به تروریست‌ها پول و سلاح می دادند امروز آشکارا از متجاوزان حمایت می‌کنند و بسیار تعجب‌آور است که آمریکا و اسراییل و کشورهای خلیج فارس و تکفیری‌ها در یک جبهه علیه سوریه قرار گرفته‌اند.

* بعضی ها به حمله احتمالی آمریکا دل خوش نکنند

شیخ قاووق افزود: ما دوست نداریم گروه 14 مارس به تجاوز آمریکا به سوریه دل خوش کند تا از این راه بتوانند معادلات داخل لبنان را تغییر دهند و ما میدانیم که علت تاخیر در تشکیل دولت نیز انتظار آنها برای نتایج حمله احتمالی به سوریه است. آیا آنها گمان می‌کنند که نتایج حمله به سوریه به سود آنها خواهد بود؟ آیا این احتمال را در نظر گرفته اید که حمله به سوریه با شکست مواجه شود؟  هدفی که دشمنان نتوانسته‌اند در دو سال و نیم آن را در سوریه محقق کنند، به وسیله حمله خارجی نیز نخواهند توانست آن را محقق سازند.

وی افزود: اگر اکثریت مردم سوریه با نظام خود نبودند، این نظام نمی‌توانست بیش از دوسال ایستادگی کند و ما می‌بینیم که بیشتر قربانیان سوریه از طرفداران نظام هستند.

* آمریکا، بزرگترین تروریست جهان است

شیخ قاووق گفت: آمریکا که تا کنون فجیع‌ترین جنایت های تاریخ را در حق بشریت مرتکب شده، می‌خواهد یک نظام را به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی محاکمه کند در حالی که آمریکا در هیروشیما و ناکازاکی در یک دقیقه صد و پنجاه هزار انسان بی‌گناه را به قتل رساند و آمریکا تنها کشوری است که در جهان از سلاح اتمی استفاده کرده است و به همین خاطر، این شایستگی را ندارد که امروز از مجازات استفاده کنندگان سلاح شیمیایی سخن بگوید، زیرا خود آمریکا بزرگ‌ترین تروریست و منشأ آن می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha