شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عراق

حوزه/ حاج صفا المالکی معاون اجرایی کتائب سید الشهدا گفت: سطح هماهنگی مشترک گروه‌های مقاومت با یکدیگر بسیار عالی و فوق تصور دشمن است و همه ما تحت فرماندهی مرجعیت و نماینده آن ولی امر مسلمین هستیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، همزمان با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» گروه‌های مقاومت از حزب الله در لبنان گرفته تا عراق و یمن مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه را در دفاع از ملت مظلوم فلسطین هدف قرار دادند. در واقع می‌توان گفت عملیات طوفان الاقصی جبهه مقاومت اسلامی را بیش از پیش متحد و هماهنگ کرد.

در حال حاضر رژیم صهیونیستی در چند جبهه اعم از شمال اراضی اشغالی با حزب الله لبنان، در جنوب با مجاهدان مقاومت فلسطین و با عراق، سوریه و یمن درگیر است.

در جدیدترین حملات گروه‌های مقاومت اسلامی عراق مبارزان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به قتل‌عام‌های غاصبان علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالمندان هدفی را در ام الرشرش در ایلات اشغالی، با «سلاح‌های مناسب» هدف قرار دادند. عملیات جهادی نیروهای مقاومت عراق علیه پایگاه‌های آمریکا علاوه بر اعتراض به اشغالگری نیروهای نظامی آمریکا در عراق به منظور کاهش فشار بر مقاومت اسلامی در غزه انجام می‌شود.

حاج صفا المالکی معاون اجرایی کتائب سید الشهدا در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل حوزه با اشاره به همکاری با سایر گروه‌های مقاومت اسلامی در منطقه اظهار کرد: هماهنگی ما با سایر گروه‌های مقاومت اسلامی در منطقه در سطح بسیار عالی قرار دارد و اتاق عملیات ما با یکدیگر مشترک است.

المالکی افزود: ما عملیات جهادی خود را در عراق و خارج از آن گسترش دادیم و راهبرد افزایشی و ابتکاری اتخاذ کردیم.

معاون اجرایی کتائب سید الشهدا با اشاره به زمان اتمام عملیات نیروهای مقاومت عراق علیه آمریکایی‌ها گفت: این عملیات‌ها زمانی پایان می‌یابد که علمیات نظامی در غزه متوقف شود و ما با مقاومت اسلامی در منطقه دارای اتاق عملیات مشترکی در این خصوص هستیم.

وی در پایان گفت: سطح هماهنگی مشترک گروه‌های مقاومت با یکدیگر بسیار عالی و فوق تصور دشمن است و همه ما تحت فرماندهی مرجعیت و ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب آیت الله سید علی خامنه‌ای هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha