شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید ابراهیم الموسوی عضو فراکسیون مقاومت پارلمان لبنان

حوزه/ سید ابراهیم الموسوی، اشاره کرد: برخی از سران رژیم صهیونیستی تهدید می کنند که با لبنان به حملات خود در جبهه شمالی ادامه می دهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید ابراهیم الموسوی عضو فراکسیون مقاومت لبنان در نشستی که توسط روابط عمومی حزب الله در حسینیه شهرک فلاوی برگزار شد، اشاره کرد: برخی از سران رژیم صهیونیستی تهدید می کنند که با لبنان به حملات خود در جبهه شمالی ادامه می دهند و تهدید به تهاجم می کنند، اما این ارعاب هیچ سودی برای آنها نخواهد داشت، زیرا مقاومت حاضر است و همه احتمالات را در نظر می گیرد و به همه حملات پاسخ مناسب می دهد.

وی گفت: مقاومت ریشه در آگاهی جمعی ملت ها و امت دارد و انتخاب آن در مقاومت در برابر تجاوزات وحشیانه غربی و اسرائیلی و عملیات نسل کشی در غزه، تنها ضامن دفع تجاوز و خنثی کردن اهداف راهبردی آن است.

الموسوی بیان داشت: جانفشانی و فداکاری‌های بزرگ امت در محور مقاومت به‌ویژه نوار غزه، پروژه امّت را حفظ می‌کند و مهم‌ترین چیز در این رویارویی، حفظ امت و پروژه راهبردی آن است که از موجودیت آن و فرهنگ و محتوای اخلاقی فرهنگی آن محافظت می کند.

عضو فراکسیون مقاومت تصریح کرد: حرف آخر با میدان، بازوان مجاهدان و دلاوری های اسطوره ای آنها و پایداری ملت های ما در غزه، لبنان، یمن و در سراسر محور است.

الموسوی خاطرنشان کرد: برخی تحت تأثیر افسانه های قبلی و قدیمی که می گویند اسرائیل و ارتش آن شکست ناپذیر است و این یک سرنوشت اجتناب ناپذیر است و هیچ کس نمی تواند با آن مقابله کند، خواستار پرهیز از رویارویی در جنوب هستند.

وی در پایان گفت: ما به آنها هشدار می دهیم که دشمن اسرائیل از طریق تداوم اشغال بخش هایی از سرزمین ما لبنان در حالت تجاوز دائمی علیه لبنان و مردم آن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha