شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پیام های محکومیت اسرائیل

حوزه/ جمعی از مدیران مدارس علمیه خواهران استان گلستان در پیام‌های جداگانه با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات اسرائیل از مسلمانان جهان خواستند تا حقوق خویش را در قبال جنایات ضد بشری استکبار احیاء کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، به دنبال جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل جمعی از مدیران مدارس علمیه خواهران استان گلستان در پیام‌های جداگانه با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات اسرائیل از مسلمانان جهان خواستند تا حقوق خویش را در قبال جنایات ضد بشری استکبار احیاء کنند.

متن پیام‌ها به شرح ذیل است:

* عملیات طوفان‌الاقصی فریاد دادخواهی مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر صهیونیست است

«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ»

«به کسانی که مورد جنگ و کشتار قرار گرفته‌اند اجازه (جنگ و دفاع) داده شد، زیرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند و خداوند بر یاری آنها تواناست».

عملیات طوفان‌الاقصی فریاد دادخواهی مردم مظلوم فلسطین و ملت‌های آزادی‌خواه جهان در برابر رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیست است که موازین انسانی و حقوق بشر را نقض کردند.

حرکت مجاهدانه نیروهای مقاومت فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی موجب شد حامیان و پشتیبانان این رژیم در شوک و حیرت فرو روند، ما بر مردان، زنان و گروه‌های مقاومت که با اقتدار و شجاعت در مقابل رژیم متجاوز ایستادگی کرده و پاسخ کوبنده‌ای به جنایات آنان دادند، درود می‌فرستیم.

کارکنان، اساتید و طلاب مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان، جنایات رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کرده و با آرزوی فتح و نصرت برای جنبش مردمی مقاومت و ریشه کنی ظلم و ستم، از مردم مظلوم فلسطین و آرمان‌های آنان دفاع خواهند کرد.

* مسلمانان حقوق خویش را در قبال جنایات ضد بشری استکبار احیاء کنند

مریم میرکریمی مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گرگان نیز با محکوم کردن حملات ضدانسانی رژیم اشغالگر قدس و جنایات گروه‌های تروریستی استکبار جهانی با استناد به کلام بنیان‌گزار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در واقع رژیمی است که پایه‌های آن به‌شدّت سست است، رژیم صهیونیستی محکوم به زوال است.

حملات وحشیانه رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی به مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در روزهای اخیر که تاکنون منجر به شهادت ده‌ها فلسطینی و زخمی شدن صدها تن گشته و سایر جنایت‌های گروهک‌های تروریستی به ویژه در افغانستان، بار دیگر مظلومیت آشکار این ملت‌های زجرکشیده و بی‌دفاع و نقض آشکار اصول و قواعد مسلم حقوق بین الملل توسط مزدوران حلقه به گوش استکبار را به جهانیان یادآوری می‌کند.

امروز باید غیرت مسلمین به جوش آید و فریاد دادخواهی آنان به گوش همه جهانیان برسد، این مسلمانان هستند که باید حقوق حقه خویش را در قبال این جنایات ضد بشری استکبار احیاء نمایند، محاصره و نسل‌کشی مسلمانان در فلسطین و جنایات کور تروریستی در منطقه، اقداماتی زائیده از حضور نامشروع اسرائیل در منطقه و نتیجه بی‌تفاوتی برخی از کشورهای اسلامی است.

موسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(س) گرگان هم‌نوا با ملت‌های آزاده جهان، ضمن محکوم نمودن این حملات و جنایات ددمنشانه و ضد انسانی رژیم اشغالگر قدس به سرزمین مقدس فلسطین و نیز جنایات هولناک ایادی تروریست استکبار جهانی در منطقه با تمامی وجود حمایت خود را از گروه‌های مبارز فلسطینی و سایر ملت‌های مظلوم و ستمدیده منطقه اعلام می‌دارد، «و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون».

* حادثه غزه امتحانی برای مدعیان حقوق بشر است

فریبا تیموری مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) گنبدکاووس هم در پیامی بیان کرد: پیروزی شکوهمند، تاریخ ساز، تمدن ساز و امیدبخش محور مقاومت را به جهان اسلام و دلدادگان ارزش‌های اسلامی تبریک عرض می‌گویم و از خداوند می خواهم شکست غیرقابل ترمیم را بر صهیونیست‌های غاصب تحمیل کند.

صهیونیست‌ها شر مطلق هستند و تاریخ ننگین این رژیم جعلی سراسر جنایت و کشتار کودکان و زنان است، جنایت و نسل کشی آنان در غزه نشان دهنده شکست‌شان در مقابل مقاومت است و در چنین شرایطی لزوم وحدت جهان اسلام در برابر جنایات صهیونیستی بسیار اهمیت دارد.

حمایت از مظلوم دستور قرآن و دین ماست و امروز وظیفه جهان در اسلام پشتیبانی و حمایت از مظلومان غزه است، موضوع غزه به یک امتحان بزرگی برای جهان اسلام و جهان کفر تبدیل شده است.

امروز حادثه غزه امتحانی برای مدعیان حقوق بشر است، آیا آنان ملت بی‌دفاع و بدون ارتش و دست خالی و بدون آب و نان فلسطین را جزو بشر به‌شمار می‌آورند؟ و یا بشر از نظر آنها کسی است که در زمین آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند؟ پس کجایند سازمان‌های منادی دفاع از حقوق بشر؟

جهان اسلام باید بیش از این فریاد بزنند، دیر یا زود تکانه‌های طوفان الاقصی خانه تکانی را در سرزمین‌های اشغالی خواهد کرد.

* به‌زودی بساط غصب و فساد اسرائیلی‌ها برچیده خواهد شد

«إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ، خداوند کسانی را دوست می‌دارد که در راه او پیکار می‌کنند گوئی بنایی آهنین‌اند!» (صف/۴)

حمد و سپاس برای خدایی است که نصرت مجاهدان سبیل الله را قطعی می‌داند.

عملیات طوفان الاقصی متجلی آمادگی جوانان فلسطینی و قدرت نمایی جهادگران فلسطینی است، تا به‌دشمنان غاصب بفهماند که به‌زودی بساط غصب و فساد آن‌ها برچیده خواهد شد.

این حرکت پیروزمندانه، خط بطلانی بر تمامی سیاه نمایی‌های رژیم صهیونیستی است که همیشه خود را قدرتی شکست ناپذیر معرفی می‌کردند.

رژیم صهیونیستی به‌صورت مستمر سال‌های سال به جنایت در فلسطین پرداخته و اکنون با محروم سازی‌ها و حمله نظامی به کودکان و زنان بی‌گناه ظلم خود را به اوج رسانده است.

کارکنان، اساتید و طلبه‌های مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) کلاله هرگونه جنایت و کودک کشی این رژیم خبیث را محکوم نموده و برای جوانان غیور فلسطینی و جهادگران مقاومت آرزوی توفیقات و پیروزی‌های بزرگ دارند.

* سکوت در مقابل اسرائیل جنایتکار گناهی نابخشودنی است

زینب قانعی زارع مدیر مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س) انبارالوم نیز جنایات جلادان کودک کش رژیم منحوس اسرائیل که برهم زننده امنیت منطقه است را محکوم کرد و از حقوق مردم سلحشور و غیور فلسطین و عملیات گروه‌های فلسطینی با عنوان طوفان الاقصی که حق مسلم آنهاست، اعلام حمایت ‌کرد.

وی در ادامه گفت: سکوت در مقابل این وحشی‌های جنایتکار گناهی نابخشودنی است، لذا طلاب و کارکنان مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س) انبارالوم ضمن محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم اسرائیل همه با هم یک صدا شعار مرگ به آمریکا و اسرائیل را سر خواهند داد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha