یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تولیت جدید مسجد مقدس جمکران

حوزه/ تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: به حضور رهبر معظم انقلاب اعلام می کنیم که در صورت نیاز و اجازه ایشان با مال و جان در خدمت مردم مظلوم فلسطین و غزه هستیم و می دانیم باطل رفتنی و حق ماندنی است. فلسطینی ها در این کشور خواهند ماند و غاصبین این سرزمین قطعا رفتنی هستند؛ ولی باید به این مقاومت ادامه داد تا خداوند به وعده خود جامه عمل بپوشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد، تولیت مسجد مقدس جمکران در دیدار سردار میرحیدری و جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی استان قم با اشاره به انجام عملیات «طوفان الاقصی» توسط مجاهدان فلسطینی، اظهار کرد: امروز همه کشورهای اسلامی از این رشادت ها و ایثارگری های جوانان فلسطینی سربلند هستند. امروز مقاومتی از مرد و زن، پیر و جوان فلسطینی در مقابل کسانی که غاصب و جعلی هستند و وحشیانه به مردم مظلوم فلسطین و غزه حمله می کنند می بینیم که در جهان نظیر ندارد.

وی ادامه داد: به حضور رهبر معظم انقلاب اعلام می کنیم که در صورت نیاز و اجازه ایشان با مال و جان در خدمت مردم مظلوم فلسطین و غزه هستیم و می دانیم باطل رفتنی و حق ماندنی است. فلسطینی ها در این کشور خواهند ماند و غاصبین این سرزمین قطعا رفتنی هستند؛ ولی باید به این مقاومت ادامه داد تا خداوند به وعده خود جامه عمل بپوشاند.

تولیت مسجد مقدس جمکران در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت پیرامون این مکان مقدس ابراز کرد: امیدواریم این همکاری ها محکمتر و صمیمانه تر انجام شود که این موضوع نیازمند برگزاری جلسات کارشناسانه و بررسی موضوعات پیرامون مسجد مقدس جمکران است که در اولویت برنامه های ما نیز قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد با اشاره به حضور روزافزون زائران در مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: امروز شاهد هستیم چند میلیون زائر در سال به این مکان مقدس مشرف می شوند که مسئله مهمی است؛ فلذا نگاه به این مسجد نباید صرف روزها و مناسبت های خاص باشد و در تمام طول سال می بایست در خصوص مسائل پیرامون این مسجد شریف از جمله ترافیک تدبیر کرد تا حضور زائرین تسهیل شود.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب نیز بر تسهیل حضور زائران به این مکان مقدس تاکید کردند و حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در طول یک دهه برای تحقق این مطالبه زحمات زیادی متقبل شدند، خاطرنشان کرد: باید برنامه ریزی های همه جانبه در این خصوص صورت گیرد تا زائران بتوانند با خیال آسوده به این مکان مقدس مشرف شده و به بهترین شکل از ظرفیت معنوی مسجد مقدس جمکران بهره مند شوند.

در پایان این دیدار نشان خادمی مسجد مقدس جمکران توسط تولیت این مکان مقدس به سردار میرحیدری و دیگر فرماندهان نیروی انتظامی استان قم اهدا شد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha