پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام ابراهیمی/ میناب

حوزه/ حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گلایه دارم اگر شما شخصی از استان هرمزگان را واجد شرایط نمی دانستید چرا از استان خواستید افراد معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک ۲۲ بهمن و تسلیت شهادت امام کاظم(ع) اظهار داشت: انقلابی بمانیم و نسل جوان را با انقلاب و دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم.

خطیب جمعه میناب به جشنواره ملی تئاتر درسی اشاره کرد و گفت: میناب با برگزاری این جشنواره ملی، پایتخت تئاتر درسی کشور است و این یک افتخار بزرگ برای میناب دربحث علمی و هنری است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی باقدردانی از دانش آموزان، مربیان و معلمان و آموزش و پرورش میناب ادامه داد: در این جشنواره ملی تئاتر درسی انتقال مفاهیم درسی در قالب هنر همراه باشادی و نشاط به دانش آموزان آموزش داده می شود.

وی اضافه کرد: در این جشنواره ملی نمایندگان کشور در شهرستان میناب حضور پیدامی کنندواین کارفرهنگی برای شهرستان ارزشمندومفید است.

خطیب جمعه میناب از زحمات و تلاش حجت الاسلام انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قدردانی کرد و انتصاب حجت الاسلام حقانی را تبریک گفت و افزود: از حجت الاسلام قمی ریاست تبلیغات اسلامی کشور گلایه دارم اگر شما شخصی از استان هرمزگان واجد شرایط نمی دانستید، چرا از استان خواستید افراد معرفی کنند.

وی گفت: جناب آقای قمی افرادی که حضورتان معرفی شدند تجربه آنان از شما کمتر نیست و در این موضوع به روحانیت استان انتقاد وارد نیست بلکه به شما وارد است.

ابراهیمی از همه مبلغان وروحانیون استان خواست با حجت الاسلام حقانی مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی همکاری کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha