دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام ابراهیمی

حوزه / امام جمعه میناب گفت: سران کشورهای اسلامی در مورد فلسطین و غزه منفعلانه عمل می‌کنند و در خواب غفلت به سر می‌برند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب، امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک ولادت عبدالعظیم حسنی، به روز صادرات اشاره کرد و اظهار داشت: جامعه ما در زمینه صادرات باید تلاش بیشتری کند.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت معصومه(س)، افزود: حضرت معصومه(س) نقش بسیار مهم علمی و دینی را در جهان تشیع و نسبت به مردم ایران دارند.

امام جمعه میناب خاطرنشان کرد: زیارت حضرت معصومه(س) موجب جنت می‌شود و این حضرت بهشت آفرین است و زیارت ایشان نیز باعث سعادت انسان خواهد شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی، به هفته پیوند اولیا و مربیان نیز اشاره کرد و با تبریک این هفته، گفت: اگر می‌خواهیم نسل جوان ما در زمینه باورها و اخلاق به سعادت برسد و از لحاظ علمی پیشرفت کند این مهم مرهون پیوند مناسب اولیا و مربیان مدارس است.

وی اظهار کرد: اولیا و مربیان باید با هم و مستحکم باشند چرا که به تنهایی هیچ کدام راه به جایی نمی‌برند.

امام جمعه میناب با بیان اینکه ۱۵ مهرماه نقطه عطف و مهمی و مبارکی است که اراده الهی برنابودی اسرائیل غاصب و کودک کش تعلق گرفته است، خاطرنشان کرد: راهبردهای اساسی اسرائیل شکسته شد و این راهبردهای اسرائیل را جوانان غزه درهم شکستند.

وی با اشاره به اینکه سران کشورهای اسلامی در مورد فلسطین و غزه منفعلانه عمل می‌کنند و در خواب غفلت به سر می‌برند، یادآور شد: شرایط نابودی کامل رژیم کودک کش اسرائیل فراهم شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha