پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام ابراهیمی / میناب

حوزه / امام جمعه میناب با بیان اینکه مدیران شهرستان به تبیین دستاوردهای انقلاب و خدمات دستگاه‌ها بپردازند، گفت: جهاد تبیین اختصاص به صنف و قشر خاص ندارد، اما لازم است تا متناسب با هر قشر و زبانی بیان شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک حلول ماه رجب و آغاز دهه فجر و محکوم کردن اقدام بی‌شرمانه کشورهای غربی درهتک حرمت به قرآن کریم، اظهار داشت: کشور سوئد و کشورهای غربی بدانند مسلمانان با این عمل قبیح بیدارتر می‌شوند.

وی افزود: با هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم، انسجام و اتحاد جوامع اسلامی و مسلمانان بیشتر می‌شود و انزجار و تنفرشان به کشورهای غربی افزایش پیدا می‌کند و باید گفت که مسلمانان از حرکت ننگین شما به سادگی نخواهند گذشت.

حجت‌الاسلام ابراهیمی یادآور شد: بهمن ماه، ماه بصیرت سیاسی و معنویت است و خروجی آن برای همه و خصوصا نسل جوان و نوجوان باید خروجی مناسبی باشد.

خطیب جمعه میناب گفت: بهمن، ایام مناسبی برای جهاد تبیین است و بر جهادگران جامعه بویژه مبلغان دینی واجب است که به تبیین دستاوردهای انقلاب و مسائل معنوی بپردازند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: مدیران شهرستان به تبیین دستاوردهای انقلاب و خدمات دستگاه‌ها بپردازند.

خطیب جمعه میناب گفت: جهاد تبیین اختصاص به صنف و قشر خاص ندارد، اما لازم است تا متناسب با هر قشر و زبانی بیان شود.

وی با بیان اینکه ماه رجب، ماه سیر و سلوک معنوی و حرکت به سوی خداوند است، اظهار داشت: این ایام، ایام جهاد تبیین است و باید همه در مسیر تحقق آن گام برداریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha