جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: بی حرمتی و اهانت به قرآن کریم و مقدسات دین مبین اسلام نشانه ضعف و خواری دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان در مصلی بروجرد با اشاره به اینکه قرآن نور مطلق، هدایت کننده و سعادت بخش است، اظهار داشت: اهانت و بی‌حرمتی به قرآن کریم و مقدسات دین مبین اسلام، نشانه ضعف و خواری دشمنان است.

وی با بیان اینکه شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار از آموزه‌های قرآنی و دینی است، افزود: دشمن بداند اگر به مقدسات مسلمین توهین کند، قطعا رو به زوال خواهد رفت.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مقابله با بی‌حجابی و بدحجابی باید در جامعه به فرهنگ تبدیل شود، گفت: رعایت عفاف و حجاب در جامعه ضروری و از تأکیدات دین مبین اسلام است و همه باید به آن احترام بگذارند.

حجت الاسلام حسینی بر اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و یادآور شد: باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ترویج و گسترش یابد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، خاطرنشان کرد: برنامه‌های ایام الله دهه فجر باید با محتوا و مردمی، با هدف تبیین و تشریح دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای همه اقشار برگزار شود.

امام جمعه بروجرد در پایان خواستار پیگیری بالا بودن گاز بها برخی از مردم شهرستان بروجرد شد و گفت: این مشکل باید از طریق نمایندگان مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، شرکت گاز کشور و دفتر رئیس جمهور پیگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha