پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ز

حوزه / امام جمعه قمصر، با بیان اینکه نباید از توطئه غربی‌ها علیه انقلاب اسلامی ایران غفلت کنیم، گفت: سابقه غرب نشان می‌دهد هر زمان وضعیت داخلی کشورهایشان وارد بحران می‌شود، با ایجاد فضای حاشیه‌ای به دنبال انحراف افکار عمومی از داخل و هدایت آن به سمتی ورای مطالبات اقتصادی و سیاسی مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام محمد حسین کتابچی درخطبه‌های این هفته نماز جمعه قمصر در مصلای این شهر، ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب، این ماه را شروع بهار بندگی، ترک گناه و معصیت و نزدیک شدن به خدا دانست و اظهار داشت: مراقب باشیم با گناه کردن اعمالمان نابود نشود و تمام همت خود را برای از بین بردن غفلت‌ها بکار بگیریم.

امام جمعه قمصر، ایام اعتکاف را یکی از زیباترین روزهای ماه رجب دانست و افزود: با توجه به اینکه اعتکاف یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران است، لازم است تا با برنامه ریزی این مراسم باشکوه‌تر از سال‌های قبل در مساجد و تکایا برگزار شود.

وی، گفت: اسلام تنها دینی است که به پیروانش هویت، غیرت، آزادی و استقلال می‌دهد و اجازه نمی‌دهد پیروانش با سازش در مقابل ظالمین و دولت‌های مستکبر زیر بار ستمگران بروند.

حجت الاسلام کتابچی، ضمن گرامی داشت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنی‌ها با مکتب اهل بیت(ع) و اسلام ناب محمدی (ص) بیشتر شد.

امام جمعه قمصر، به خیزش اسلام گرایی و توسعه گفتمان سازی مقاومت در بین ملت‌های جهان در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: غربی‌ها و استکبار جهانی با وجود ادعای آزادی بیان با نهایت وقاحت و بی‌شرمی، در سال‌های پس از انقلاب، اسلام‌ هراسی را راهبرد دائمی خود دانسته و آن را تبدیل به سیاست مستمر صهیونیست جهانی نموده‌اند.

حجت الاسلام کتابچی، با بیان اینکه استکبار با ایران قوی مخالف است، تصریح کرد: اینکه می‌بینیم شارلی ابدو فرانسه راهی جز توهین ندارد و یا اینکه در سوئد با ادعای آزادی بیان به قرآن عزیز ما جسارت می‌کنند و مسئولین سوئدی از ترس خیزش جهانی مسلمین از پذیرفتن مسئولیت فرار می‌کنند، همه اینها بخاطر قدرت اسلام است.

امام جمعه قمصر، با بیان اینکه نباید از توطئه غربی‌ها علیه انقلاب اسلامی ایران غفلت کنیم، یادآورشد: سابقه غرب نشان می‌دهد هر زمان وضعیت داخلی کشورهایشان وارد بحران می‌شود، با ایجاد فضای حاشیه‌ای به دنبال انحراف افکار عمومی از داخل و هدایت آن به سمتی ورای مطالبات اقتصادی و سیاسی مردم هستند.

حجت الاسلام کتابچی، به افول قدرت و نفوذ غرب اشاره کرد و یادآور شد: روز نابودی کفر، نفاق و خراب شدن کاخ‌های استبداد به دست مبارک حضرت صاحب الزمان (عج) نزدیک است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha