جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: اروپایی‌ها از روی خشم اقدام به تحریم و تروریستی خواندن سپاه پاسداران کرده‌اند، در حالی که سپاه به عنوان یکی از ارکان اصلی این نظام شناخته می‌شود و در همه حال حامی و حافظ انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج، اظهار داشت: کردستان از گذشته تاکنون مرکز علم، فرهنگ و وحدت برادران دینی بوده و اهانت اخیر غربی‌ها در آتش زدن قرآن کریم را به شدت محکوم می‌کنند.

امام جمعه سنندج گفت: امروز مدعیان دروغین آزادی بیان و حقوق بشر با فراغ بال جایگاه انسان‌ها را مورد توهین قرار می‌دهند و از سوی دیگر مقدسات دینی مانند قرآن را مورد هتک حرمت قرار می‌دهند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اهانت و آتش زدن قرآن کریم در کشورهای سوئد و هلند نه تنها هیچ خدشه‌ای به این کتاب مقدس وارد نمی‌کند بلکه این کار برای عاملان آن یک رسوایی بزرگ خواهد بود.

ماموستا رستمی اظهار کرد: دین مبین اسلام آزادی واقعی انسان‌ها را حفظ کرامت و عزت انسانی، اجرای عدالت واقعی می‌داند در حالی که این امور در بلاد غربی چیز جز شعار نیست.

امام جمعه سنندج، با اشاره به اینکه توهین به قرآن کریم برای هر کسی سرنوشتی به مانند سپاه ابرهه به دنبال خواهد داشت، گفت: با وجود اینکه شاهد انواع توهین‌ها و هتاکی‌ها به اسلام هستیم، می‌بینیم که به تدریج جوانان غربی و اروپایی به سمت دین مبین اسلام گرایش پیدا کرده‌اند و همین امر زمینه عصبانیت دشمنان این دین رحمانی شده است.

وی تأکید کرد: دشمنان به خوبی می‌دانند که عامل انسجام مسلمین، قرآن و وحدت آنان است، بنابراین این دو عامل مهم در برادری مسلمانان را مورد هجمه بزرگ خود قرار داده‌اند.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: اروپایی‌ها از روی خشم اقدام به تحریم و تروریستی خواندن سپاه پاسداران کرده‌اند، در حالی که سپاه به عنوان یکی از ارکان اصلی این نظام شناخته می‌شود و در همه حال حامی و حافظ انقلاب اسلامی بوده است.

امام جمعه سنندج با تأکید براینکه بازداشت شدگان حوادث اخیر به میمنت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی مورد عفو قرار بگیرند، خاطرنشان کرد: از همه دولتمردان انتظار داریم که نگاه ویژه‌ای به کردستان داشته باشند تا ان‌شاءالله شاهد توسعه و از بین رفتن بیکاری در این خطه از ایران اسلامی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha