پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بیانیه

حوزه/ طلاب، روحانیون و علمای شیعه و اهل سنت آذربایجان‌غربی اهانت اخیر اروپایی‌ها به قرآن و تلاش اتحادیه اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، طلاب، روحانیون و علمای شیعه و اهل سنت آذربایجان‌غربی اهانت اخیر اروپایی‌ها به قرآن و تلاش اتحادیه اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی را محکوم کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"قَد بَدَتِ البَغضاءُ مِن أَفواهِهِم وَما تُخفی صُدورُهُم أَکبَرُ"، بار دیگر بغض و کینه‌های کفار و نظام استکباری بر علیه مسلمانان این بار با توهین به قرآن کریم، ظاهر شد.

نظام لیبرال سرمایه‌داری و استکبار جهانی که با هدف بلعیدن سرمایه‌های مسلمانان جنگ‌های نیابتی را در جهان اسلام راه انداختند و از جبهه مقاومت و مسلمانان شکست مفتضحانه خوردند و بدون دست آوردی امروز مجبور هستند ممالک اسلامی را ترک کنند، حالا با توهین به مقدسات اسلامی، قرآن کریم و مرجعیت دینی می‌خواهند از مسلمانان زهر چشم بگیرند.

کفار و منافقین و مشرکین بدانند این اهانت‌ها که نتیجه شکست سیاست‌های غربی در ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی و شکست تفکر لیبرالیستی در غرب و گرویدن جوانان اروپایی به اسلام عزیز است، نه تنها خللی در اراده و عزم امت واحده اسلامی در مبارزه با نظام استکباری و لیبرالیستی نخواهد داشت، بلکه مسلمانان را حول محور قرآن متحدتر از پیش خواهد کرد و این نوع اهانت‌ها نشان‌گر عجز دشمنان از مقابله با تفکر ناب اسلامی است.

توهین به مرجعیت دینی، قرار دادن سپاه پاسداران مقتدر و قهرمان در لیست گروه‌های تروریستی و توهین‌های مکرر سیاست‌مداران و نشریات غربی‌ها به قرآن کریم نشان‌گر عمق تاثیرگذاری منویات اسلام عزیز است و آن‌ها تنها راه مقابله با اسلام را توهین و رفتارهای غیر اخلاقی می‌دانند.

امت اسلامی با این اقدامات، چهره بزک شده غربی‌ها را بهتر خواهند شناخت؛ "وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ"، و با عزم و اراده‌ای قوی‌تر از قبل به سمت جامعه سازی اسلامی با الهام گرفتن از قرآن کریم قدم برخواهند داشت.

ما طلاب، روحانیون و علمای شیعه و اهل سنت آذربایجان‌غربی ضمن محکومیت تلاش اخیر اتحادیه اروپا در قرار دادن سپاه مقتدر در لیست گروه‌های تروریستی و اهانت سیاستمداران غربی به قرآن کریم، از همه امت اسلامی می‌خواهیم با یده واحده و تمسک جستن به ثقلین بر علیه نظام جهان خوار غربی که دین و دنیای بشریت را با بزک کردن چهره پلید خود تهدید می‌کند، قیام کنند.

والعاقبة للمتقین

لازم به ذکر است که این بیانیه امشب در هفتمین نکوداشت ۲۶ شهید روحانی والامقام در عملیات کربلای ۵ و گرامیداشت طلبه بسیجی مدافع امنیت حسن مختارزاده، در مسجد اعظم ارومیه قرائت شد.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha