جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده / بنیاد شهید

حوزه / امام جمعه بندرعباس گفت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان در فضای عمومی جامعه به عنوان یک ارزش فرهنگی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز به همراه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با حضور در منازل چند تن از جانبازان و شهیدان هشت سال دفاع مقدس در هرمزگان با خانواده آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، با تقدیر از رشادت رزمندگان و ایثارگران، اظهار داشت: تجلیل از خانواده شهدا و ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یکی از ضرورت‌هاست.

وی افزود: امروز قداست نام و یاد شهیدان در فضای عمومی جامعه به عنوان یک ارزش فرهنگی محسوب می‌شود و هر اقدامی که در راستای زنده نگه داشتن مکتب شهدا انجام شود، مقدس و قابل تقدیر است.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران ‌و جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌های آنان مسئول هستیم و باید هرچه در توان داریم بکار بگیریم تا بتوانیم تا حدودی دین خود را به آنان ادا کنیم، هر چند سختی‌هایی که این عزیزان کشیده‌اند با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در این دیدارها از خانواده شهید مجید و عبدالوهاب راهبر و خانواده شهید جانباز رستم صفاجوئیان و جانباز رضا محمودی تجلیل کرد.

زنده نگهداشتن یاد شهدا در جامعه یک ارزش فرهنگی است

زنده نگهداشتن یاد شهدا در جامعه یک ارزش فرهنگی است

زنده نگهداشتن یاد شهدا در جامعه یک ارزش فرهنگی است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha