شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ |۱۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 30, 2024
تصاویر/ گرامیداشت ۲۶ شهید روحانی آذربایجان‌غربی در عملیات کربلای ۵

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، گفت: در هر عصری که انسان‌ها روحیه شهادت و ایثار را با پیروی از روحانیت اصیل، زنده نگه داشتند، اسلام و مردم به پیروزی دست یافتند و همیشه علما در خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب و کشور قرار داشتند و دارند و با خون خود رساله علمیه و عملیه را امضا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام میثم فیاضی شب گذشته در هفتمین نکوداشت ۲۶ شهید روحانی عملیات کربلای ۵ و گرامیداشت طلبه شهید مدافع امنیت حسن مختارزاده که در مسجد اعظم ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری مراسمات بزرگداشت شهدا برای پیمان بستن با اهل بیت(ع) و شهداست و اینکه رهبر انقلاب می‌فرمایند، "زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست"، این یک واقعیت است.

وی افزود: بالاترین افتخار ما این است که قیام شهدا را زنده نگه داریم و اگر دشمن این همه علیه شهدا، شهادت و ایثار توطئه می‌کند به دلیل این است که شهدا همیشه محفل معنوی درست می‌کنند و معنویت را به ما یاد می‌دهند و به همین دلیل است که دشمن به ارزش‌های شهدا و رزمندگان حمله می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: دوران دفاع مقدس، دفاع از حرمین و مواضع دیگر، شهدا با خداوند عهد و پیمان بستند و در این مسیر جان خود را با خدا معامله کردند و این برای ما مایه افتخار است که با یاد شهدا محافلمان نورانی شود.

وی خاطرنشان کرد: در هر عصری که انسان‌ها روحیه شهادت و ایثار را با پیروی از روحانیت اصیل، زنده نگه داشتند، اسلام و مردم به پیروزی دست یافتند و همیشه علما در خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب و کشور قرار داشتند و دارند و با خون خود رساله علمیه و عملیه را امضا کردند.

حجت الاسلام فیاضی یادآور شد: برگزاری یادواره های شهدا برای قوت قلب گرفتن از آن‌ها و استمرار مسیر شهداست و اینکه این همه برای برگزاری مراسمات حضرت سیدالشهدا(ع) تأکید می‌شود، برای این است که ارزش‌های الهی باقی بماند.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha