پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
photo_2023-01-26_07-10-37.jpg

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل به تشریح برنامه‌های تبلیغی حوزه علمیه خواهران اردبیل در ایام ماه رجب و دهه فجر پرداخت.

خانم مهلقا حسن‌زاده معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: خداوند متعال همواره بندگان خود را مورد رحمت و غفران خود قرار می‌دهد، به‌طوری که همیشه و در هر زمان درهای توبه را به روی بندگان خود باز گذاشته و به‌خصوص ماه رجب را بهانه‌ای برای بخشش مخلوق‌های خود قرار داده است.

وی افزود: خوش به سعادت بندگانی که از این فرصت ویژه استفاده کرده و خود را مشمول رحمت الهی بگردانند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل یادآور شد: امروز عرصه فرهنگ و تقویت باور و اعتقادات مردم به قدری حائز اهمیت است که اگر دستگاه‌های فرهنگی کم‌کاری کنند، آسیب‌های جبران ناپذیری به نظام و اسلام وارد خواهد شد، همان‌طور که بحث مدیریت فضای مجازی و انجام کار فرهنگی در آن، آن‌طور که باید جدی گرفته نشد و آثار و تبعات آن ناآرامی‌های اخیر کشور را رقم زد.

حسن زاده اضافه کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران، بصیرت و فهم‌شان به قدری زیاد است که همیشه و در همه حال با پشتکار در صحنه‌های انقلابی حاضر شده و حماسه‌ای فراموش نشدنی در افکار دشمنان ترسیم کرده‌اند، بنابراین مسئولیت شرعی نهادهای فرهنگی در برابر همت والای مردم، پایبندی به معارف الهی و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دو چندان می‌شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران اردبیل تصریح کرد: ملت مسلمان ایران تشنه معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستند، به شرطی که الگوها و دست‌اندرکاران فرهنگی به قداست کار خود ایمان داشته و با جان و دل به برنامه‌ریزی فرهنگی بپردازند و خودشان عامل به عمل باشند، چرا که دوران تبلیغ زبانی گذشته و بایستی تبلیغ عملی را در رأس کارها قرار دهیم.

حسن زاده به تشریح برنامه‌های فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل برای ماه رجب پرداخت و گفت: حضور مبلغان در اعیاد، اعتکاف و تمامی برنامه‌های مرتبط با ماه رجب، تجلیل از همسران طلاب که به‌عنوان خادم‌الشهدا در آیین خاکسپاری شهید گمنام در حوزه علمیه خواهران حاضر بودند، تشریح دستاوردهای انقلاب و نقش زنان در پیروزی جبهه حق علیه باطل و دهه فجر توسط بانوان مبلغ از برنامه‌های این ایام خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha