پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
در ایام الله دهه مبارکه فجر کلنگ احداث مدرسه علمیه فاطمیه (س) شهرستان اشکذر به زمین زده می شود.

حوزه / مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان یزد گفت: در سفر به شهرستان اشکذر در نشستی با حضور مسئولان این منطقه مقرر شد تا کلنگ احداث ساختمان مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرستان اشکذر در ایام الله دهه فجر به زمین زده شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، با اشاره به سفر خود به شهرستان اشکذر و برگزاری جلسه هیئت امناء مدرسه علمیه فاطمیه (س) شهرستان اشکذر اظهار داشت: این جلسه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین طالبیان امام جمعه اشکذر و حجت الاسلام فهیم نیا مؤسس مدرسه علمیه اشکذر برگزار شد، پیرامون احداث ساختمان مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر اعضا به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی افزود: در این نشست بررسی در مورد احداث ساختمان جدید مدرسه علمیه فاطمیه انجام و مصوب شد که در ایام الله دهه مبارک فجر کلنگ احداث این مدرسه به زمین زده شود و با اعتبار مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و ماده ۲۳ و حمایت‌های خیّرین ظرف مدت سه سال به بهره برداری برسد.

حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی، یادآور شد: بازدید از بخش‌های مختلف مدرسه علمیه فاطمیه(س) اشکذر، دیدار با مدیر، اساتید و کارکنان به جهت آشنایی با روند فعالیت‌های مدرسه در معاونت‌های آموزش، فرهنگی، پژوهش و مالی و ارائه راهکار با هدف رفع موانع و مشکلات احتمالی مدرسه، از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

وی خاطرنشان کرد: این مدرسه از بدو تأسیس تاکنون در محل استیجاری به فعالیت می‌پردازد و با کمبود شدید فضای مناسب مواجه شده و امید است با احداث ساختمان جدید این مشکلات مرتفع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha