پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خانم علاسوند

حوزه/ عضو شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران گفت: معرفی زنان شاخص و الگو در جامعه راهبرد خوبی است زیرا سرعت پیشرفت زنان از همه جهات بعد از انقلاب فوق العاده بوده و راه صد ساله در چهل سال طی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمان، خانم علاسوند عضو شورای سیاست گذاری حوزه‌های علمیه خواهران در سفر به استان کرمان که روز گذشته انجام شد، با حضور در مدیریت حوزه علمیه خواهران کرمان و در جمع اساتید مدارس علمیه استان، اظهار داشت: همانگونه که در آیات قرآن ذکر شده است، شیطان متدینین را مورد هدف قرار داده و ایجاد تفرقه، بنیادی‌ترین امری است که شیطان در جمع افراد متدین مورد هدف قرار می‌دهد.

وی افزود: تفرقه، جامعه و تمدن‌ها را از بین برده، بنابراین بهترین چراگاه دشمن این است که از سوء تفاهم‌های کوچک، تفرقه ایجاد نماید.

علاسوند به حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: در اتفاقات اخیر موضع دعوا متراکم سازی شد و با استفاده از این ترفند به دنبال آن بودند ه تمام جریان‌های کشور را معترض یا مخالف نشان دهند، اما موضع وفاق را در پیش گرفتن گام مهمی است، چون دشمن از این تفرقه کار را بهتر پیش خواهد برد.

وی خاطرنشان کرد: معرفی زنان شاخص و الگو در جامعه راهبرد خوبی است، زیرا سرعت پیشرفت زنان از همه جهات بعد از انقلاب فوق العاده بوده و راه صد ساله در چهل سال طی شده است.

عضو شورای سیاست گذاری حوزه‌های علمیه خواهران، یادآور شد: استفاده از نماد و یک حرکت خاص، حربه دشمن و یک زبان عمومی است که سریع به هدف می‌رسد، اما در بین قشر متدین مورد غفلت واقع شده که در این عرصه نیاز به تلاش داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    عالی