جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه آبدان

حوزه / امام جمعه آبدان به اهانت به قرآن در اروپا اشاره کرد و گفت: اهانت کنندگان به قرآن قطعا منتظر عذاب باشند اما کار آنها باعث بیداری انسان‌ها نسبت به قرآن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه آبدان شب گذشته در مراسم شهادت امام هادی(ع) در مسجد امام حسین(ع) آبدان، با اشاره به مظلومیت این امام بزرگوار، اظهار داشت: امروزه به برکت انقلاب، جوانان زیادی حاضر هستند جان خود را فدای رهبری کنند که به ایشان جسارت نکنند.

امام جمعه آبدان به اهانت به قرآن در اروپا اشاره و خاطرنشان کرد: اهانت کنندگان به قرآن قطعا منتظر عذاب باشند اما کار آنها باعث بیداری انسان‌ها نسبت به قرآن خواهد شد.

وی چادر را ارزشمندترین لباس برای بانوان دانست و افزود: شهید سلیمانی خم می‌شود و چادر مادران شهدا را می بوسد، بنابراین مشکل دشمنان با چادر و انقلاب نیست، بلکه درد آنها اسلام است.

حجت الاسلام کارگر بیان کرد: دشمنانی که با انقلاب اسلامی دشمنی می‌کنند، دشمنی با اسلام است نه دشمنی با انقلاب، پس باید مراقب باشیم.

وی به روایتی از امام هادی(ع) اشاره کرد و افزود: اگر کسی حق را پیدا کرد باید اطاعت خالق کند نه مخلوق و از سختی‌هایی که مخلوقات برایش ایجاد می‌کنند ناراحت نمی‌شوند.

امام جمعه آبدان گفت: اگر کسی بخواهد خدا را اذیت کند، خدا سختی‌ها و آزارهایی را از ناحیه بقیه مردم برای او می‌فرستد.

وی عنوان کرد: بعضی امروز می‌خواهند اطاعت خالق را با اطاعت مخلوق مخلوط کنند که واقعا نمی‌شود، حساب ما با حساب کسانی که فرمان بردار دشمنان اسلام و قاتلان مسلمانان باشند، جدا است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha